Ik wil mijn mini-shet van 1.5 jaar het flemen aanleren, maar als ik de lip aanraak, volgt dat vaak in een kleine beet in mijn vinger, wat niet de bedoeling is.
Daarom wil ik het proberen aan te leren door hem te kriebelen op plekjes die hij lekker vind, waardoor hij gaat flemen. Het lijkt alleen alsof hij er geen enkele heeft! ;o Hij zal er wel eentje hebben, en ik zal die wel gevonden hebben, maar waarschijnlijk laat hij het gewoon niet zien.
dus daarom; waar kriebelen jullie je paardjes zodat ze gaan flemen?
Als je mijn pony hard slaat (op d'r schouder en borst) vind ze dat heeerlijk (echt waar,hoe harder je slaat,hoe lekkerder ze het vind (ja ze spoort niet,lijk op baasje ) maar ook krabben,gewoon krabben met je nagels,vind ze héérlijk haha,
verder vinden bijna alle paarden het lekker al je aan hun manenkam aan het kriebelen bent net zoals paarden doen
TasjaSJORS
Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-10 11:04
ok, dankje ^^ ik ga het uitproberen!
ramboe
Geplaatst: 25-07-10 12:55
Als het kriebelen op de neus niet helpt of het aanraken van de tastharen op zijn neus kan een speciale sterke geur helpen. Iemand anders hier op bokt had bij haar hengst een merrie drol gepakt en zo in zijn neus gedrukt toen ging die flemen. Honing kan inderdaad helpen gewoon verschillende dingen proberen.
Ohja en oren masseren vinden de meest paarden geweldig bekijk dit filmpje hoe het moet
Ik kriebelde vandaag een veulentje, op zijn schoft. hij was constant bezig me (speels) te happen, maar toen ging hij er voor staat, met zijn hoofd heen en weer... Hij vond het heerlijk.
123Lucky
Geplaatst: 26-07-10 21:00
op de schoft, of onder de manen vinden ze vaak lekker