Wat vinden jullie ervan?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 08:59

het tijsstip is een beetje ongemakkelijk voor de meeste paarden liefhebers.
bijna elke zondag hebben de meesten wedstrijd nou dan ben je vaak tegen 18.00 thuis.
Als ik geen wedstrijd heb rijd ik eigenlijk altijd op zondagmiddag of in het bos of in de bak. Meestal ben ik dan tegen 17.00 /18.00 weer in huis.

als je van paardenhoudt de hoefslag was toch meestal rond een uurtje of 5? dat redde ik vaak wel om te gaan kijken.

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-03 09:20

Ik heb er nog nooit van gehoord of gezien, maar zal volgende week donderdag, als het uitkomt, wel gaan kijken Ben eigenlijk wel benieuwd! En inderdaad het tijdstip is nu niet bepaald gunstig voor de liefhebbers...Ik vind het wel jammer dat de hoefslag etc. nooit meer komt!

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 09:58

Ik heb het programma een hele tijd geleden eens gezien en vond er toen eerlijk gezegd erg weinig aan. Maar als dat nu veranderd is dan moet ik maar weer eens kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 12:24

Ik heb het nog nooit gezien; die tijden he, inderdaad onmogelijk.... Kan het ook niet opnemen, heb alleen DVD, geen video.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 13:44

ArwenLune schreef:
De laatste keer dat ik het zag (2 weken geleden? Of langer?) vond ik dat er weinig aandacht was voor recreatief rijden. 't moest allemaal over dressuur, en spring-uitslagen, etc. Terwijl het me juist heel leuk lijkt om een reportage te zien over bv. trektochten, of strandritten, en dingen die door clubs worden georganiseerd. Zoveer mensen die paarden hebben doen iets buiten dressuur/springen/wedstrijden, ik denk dat je daar een groot gebied mist.


dat vind ik ook! vind het verder wel leuk om te zien maar ik mis inderdaad een beetje de aandacht voor de recreatie..

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:38

Ik ben al 3 weken bezig om eens te kijken...
Maar niet gelukt want tijdens de herhaling zat ik altijd op school en tijdens de echte uitzending moet mijn broer altijd naar de autosport kijken (F1 en zo pokkebroer) Maar nu kan ik dan donderdag nog de herhaling kijken?? Het is nu vakantie Knipoog

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 17:47

ArwenLune schreef:
De laatste keer dat ik het zag (2 weken geleden? Of langer?) vond ik dat er weinig aandacht was voor recreatief rijden. 't moest allemaal over dressuur, en spring-uitslagen, etc. Terwijl het me juist heel leuk lijkt om een reportage te zien over bv. trektochten, of strandritten, en dingen die door clubs worden georganiseerd. Zoveer mensen die paarden hebben doen iets buiten dressuur/springen/wedstrijden, ik denk dat je daar een groot gebied mist.


Vergeet de pony-mensen niet, je ziet zelden tot nooit wat op tv over pony's ... Scheve mond

(Hengsten)keuringen van het New Forest of Welsh stamboek ed lijkt me ongetwijfeld enorm interesant voor een bepaalde doelgroep mee bij te trekken. Er zijn echt maar heel weinig programma's die daar eens wat over doen terwijl er heel veel mensen zijn met pony's hoor! Knipoog

Dressuur ed is leuk, maar ik laat m'n tv makkelijker staan op iets waar ik een dikke Fjord ofzo op zie dan wanneer er weer een bekend springpaard aan het werk is.

Mijn gouden tip, doe iets voor de ponymensen, een special over Tinkers, of barokke paarden. Shet racen, keuringen, er is zooooooveel meer dan enkel die topsport die je altijd al ziet. Knipoog

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-03 18:08

hoi!
wat leuk dat je ook een bokker bent!
Ik vind iig dat je de presentatie heel goed doet, heel spontaan, je bent goed lachs,superknap en ook nog eens gek op paarden Lachen
Ik vind het idd ook een lastige tijd, probeer het altijd wel te kijken, maar ben op die tijden vaak met wat anders bezig.
eerst vond ik dat er veel wedstrijdsport in zat,(wat ik ervan gezien heb),
later leerde ik het programma natuurlijk wat beter kennen, ik vond de aflevering waarin je jezelf voorstelde erg leuk,
en laatst ook toen je met die draver reed, dat was wel cool dat je ziet hoe dat gaat, mijn vader heeft ook een draver maar gaat daar niet persoonlijk mee om/is niet bij de trainingen, maar ik vond het heel leuk om daar eens achter de schermen te kijken.
jammer dat ik de aflevering van de klinze in oenkerk heb gemist, daar woon ik nl. vlakbij..

wat vind ik goed aan het programma:
-de doelgroep is heel breed, niet voor jonge kinderen zoals de pony express, maar van 10-100 jaar zeg maar, gewoon wel serieus maar ook met flink wat lol.
-het is ook wel voor iedereen, niet alleen te begrijpen voor degene die hoog niveau wedstrijd rijden, maar ook voor een "gewone" paardenliefhebster.
-de presentatie Knipoog

ideeen: veel kijkjes nemen bij verschillende disciplines paardenbedrijven, nieuwe producten voor paarden laten zien, laten zien waar je fijn kunt rijden, verschillende rassen uitproberen, achtergronden laten zien van de wedtrijdruiters, eens een kijkje bij de opleiding in deurne, oenkerk etc., paardrijvakanties uitproberen, simpele rijtips geven, eens bij de gewone paardenliefhebber thuis kijken, etc.

ZEG KUN JE NIET BETER EEN TV ZENDER OPRICHTEN? DAN ZIT JE NIET MET DIE BEROERDE UITZENDTIJDEN EN MAAK JE HALF NEDERLAND BLIJ!

haha we hebben het daar op bokt al eens eerder over gehad, dan ook uitgebreid wedstrijden uitzenden, mooie paardenfilms ed, in het buitenland heb je wel zulke zenders, in nl. ook wel maar die zenden alleen draverijen uit.....misschien kom je er met zon zender bij upc niet tussen, maar de meeste paardenhouders hebben toch geen kabel, maar schoteltv, en dat lijkt me niet zo moeilijk toch om daar een zender te beginnen? ik ben jullie eerste abonee! (jaaaaaaaaaaaa)

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-03 23:00

missnynke schreef:
ideeen: veel kijkjes nemen bij verschillende disciplines paardenbedrijven, nieuwe producten voor paarden laten zien, laten zien waar je fijn kunt rijden, verschillende rassen uitproberen, achtergronden laten zien van de wedtrijdruiters, eens een kijkje bij de opleiding in deurne, oenkerk etc., paardrijvakanties uitproberen, simpele rijtips geven, eens bij de gewone paardenliefhebber thuis kijken, etc.


Bedankt voor alle tips (van iedereen trouwens). Alles wat jullie zeggen heb ik ook al geroepen binnen ons team. Ook ik wil al het andere wat bij de paardensport en paardenliefde komt kijken vast leggen op tv. We zijn nog maar net begonnen en hebben nog aardig wat afleveringen te vullen. Let wel, het is comerciele televisie, dus er moet wel voor betaald worden. Ik had ook graag gewild dat we een mega pot met geld hadden, laat ons dan maar los, dan gaan we wereld televisie maken!!!
We doen ons best om alles de revue te laten paseren, maar het moet wel haalbaar zijn.

Nogmaals dank, blijf je ideeen roepen, want we maken een programma voor paardengekken en volgens mij valt een ieder van jullie hieronder Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 07:54

Ik heb het per ongeluk een keer gezien, ondanks die onmogelijke tijd. Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet de moeite waard om daar mijn video voor in te stellen. Het behandeld de onderwerpen zo summier en oppervlakking dat ik me er zelf aan heb gestoord. Ik vraag me af of jullie wel een duidelijke doelgroep en doel voor ogen hebben?

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-03 10:10

Jippie schreef:
Ik heb het per ongeluk een keer gezien, ondanks die onmogelijke tijd. Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet de moeite waard om daar mijn video voor in te stellen. Het behandeld de onderwerpen zo summier en oppervlakking dat ik me er zelf aan heb gestoord. Ik vraag me af of jullie wel een duidelijke doelgroep en doel voor ogen hebben?


Welke aflevering heb je per ongeluk gezien?

Je vraagt welke doelgroep we voor ogen hebben. De doelgroep is paardenliefhebbers. Om een programma voor paarden liefhebbers te maken is nog niet zo makkelijk. Je hebt nl mensen die van springen houden, maar ook dressuur, western, voltige, mennen, tuigpaarden, polo, tinkers etc etc. Het probleem is dat mensen vaak niet geintereseerd zijn in een andere tak van de paardensport behalve in die van hun zelf. Om iedereen blij te maken is bijna niet te doen. Wat ik belangrijk vind is de liefde voor het dier en de sport vast te leggen. Welke tak van sport dan ook.

We kunnen wel wat dieper ingaan op bepaalde dingen (daar werken we aan), maar ik wil niet dat het een tuttig en al te technisch programma wordt , zodat het niet alleen voor de insiders is. We willen mensen enthousiasmeren voor de paardensport toch?

Ik vind het jammer dat je je aan het programma hebt gestoord, maar goed zoals ik al zei we kunnen niet iedereen blij maken Haha!

Mellow

Berichten: 6470
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 11:39

ik denk dat jippie bedoelt dat er meer uitleg moet komen.
het zou ook welleens leuk zijn om bij gewone onbekende mensen in de paardensport te kijken en kijken wat hun doen.

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 19:42

Citaat:
Let wel, het is comerciele televisie, dus er moet wel voor betaald worden. Ik had ook graag gewild dat we een mega pot met geld hadden, laat ons dan maar los, dan gaan we wereld televisie maken!!!


Op welke manier maken jullie dan winst? krijgen jullie een deel uit de omroepbijdrage ofzo om winst te maken, of verdienen jullie genoeg aan belspelletjes?

Vingers aflikken Haha is er nog ergens een rijke, oude millionair die nog een bestemming zoekt voor zijn ervenis?

[/quote]

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:47

idd is het tijdstip niet echt makkelijk nee,veel zijn of op wedstrijd of zijn nog bij hun paard... Verder zou ik de onderwerpen wat meer ruimte geven..

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-03 20:53

ja dat ben ik wel met obelix eens, dat de ondewerpen wel wat langer mogen duren, dan gaan ze ook dieper, maar ik kan me ook voorstellen dat je van alles wat wilt laten zien...

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-03 11:00

Ik heb het 1 of 2 keer gezien. Ik vind het wel een leuk programma, alleen zou het idd wat meer diepgang mogen hebben.
Natuurlijk probeer je elke doelgroep te benaderen, maar dat hoeft natuurlijk niet in 1 uitzending. Je zou de ene keer wat meer nadruk kunnen leggen op dressuur, de andere keer op springen en ga zo maar door.

Je presenteert het iig leuk en dat maakt het iig aantrekkelijker om te kijken. Sorry, wanneer ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik vond die 2 van Huisman gewoon om te lachen Tong uitsteken Ze zullen best gelukkig zijn en zo, maar op de TV vond ik het niet echt goed aanslaan.

En uiteraard het tijdstip, maar dat is onnodig om te zeggen Knipoog Trouwens, ik vind zowiezo dat er meer paardensport op TV moet komen, kan je daar niet wat aan doen? Ik bedoel, genoeg voetbal Misselijk , maar zelfs op het moment dat er belangrlijke dingen te zien zijn gaat voetbal nog steeds voor. Lips are sealed
Maar goed, dat ligt niet aan jou, had gewoon even zin om dit te spuien }>

Succes met je programma!!