EEN JOHNNY DEPP FAN

Aangezien gister voor mij de vakantie is begonnen, werd het gelijk tijd voor de GROTE ZOMERSCHOONMAAK! Oftewel... ALLE SCHOOL SPULLEN ERUIT! Ik had een hele tijd geleden mijn bureau en mijn computer verplaatst, van onder mijn bed naar de achtermuur. Daarbij had ik niet gelijk alle posters foto's en plaatjes mee verhuisd, nu heb ik dat ook maar even vandaag gedaan. En daarbij wat foto's gemaakt van het eindresultaat...
Dus kom binnen en neem een kijkje in de kamer van een JOHNNY DEPP FAN... oh ja, ik ben ook nog een beetje Lord of the Rings fan, dus daar is ook het een en ander van te vinden

Ik laat niet alles zien want sommige delen van de kamer zijn nog wel een rommel, maar goed, hier het hoekje waarin ik elke dag zowat zit te BOKKEN!

Op de volgende foto zie je mijn vooraanzicht van achter mijn bureau

En mijn zij aanzicht.

Als volwaardig depp fan onderhoud je natuurlijk contacten met de amerikaanse fans, en als je daar dan HEEEEEL lang mee chat, krijg je vanzelf cadeautjes van opgestuurd, hier mijn pas gekregen mega poster van Pirates of the Carribean, deze film komt 21 augustus in nederland in de bioscopen ik kan niet wachten... BTW Als LOTR en Johnny Depp fan, ben je natuurlijk enorm blij om Johnny en Orlando bloom in dezelfde film tegen te komen

Bij mijn laatste schoolreisje gingen we naar het zuiderzee muzeum in enkhuizen, dat was natuurlijk niks aan, de winkelstraat was iets leuker, daar heb ik deze plastice poster gekocht...

En wat is een johnny depp fan, zonder een Johnny Depp wallpaper op de computer

Dan doen we een paar stapjes terug, en nemen we een kijkje op mijn deur en boven mijn deur...

Dan draaien wij ons hoofd omhoog en vinden wij boven het raam 3 mega posters.. Hier de eerste twee...

En dan hier de derde...

Draaien wij nog iets verder door naar links dan vinden wij een mega poster van Lord of the Rings... Helaas zijn sommige foto's wat onscherp, das niet het werk van de camera, maar van mijn onstabiele hand...

En dan nog een collecters item, dat mijn moeder liever kwijt is, want waar laat ingrid haar videobanden? Juist in een kartonnen standaard van lord of the rings

Ok mensen dit was het weer