Vanavond weer les gehad van Kim.
En Parretje deedt zo haar best!!
Gisteren hadden we al gereden en toen stond ikzelf versteld dat ze zo goed luisterde *was immers pas de vierde keer*
Stilstaan, stappen en draven, allemaal als ik dat aan gaf in mijn tempo, afentoe nog een uitschietertje in de draf maar verders echt heel relaxed.
Kreeg dan ook vandaag te horen dat ik heel wat relaxter zat dan de vorige keer *gebrek aan toeschouwers speelde denk ook mee, wordt ik altijd nerveus van

Maar gewoon superfijn gevoel bij der ook al plensde het.
Kim vroeg hoe ze voelde *vraagt ze elke les* en ja ze voelde wel lekker...wou nog niet meteen te positief zijn maar ze was echt gewoon lekker fijn ontspannen.
Halthouden meteen weer in 1 keer, draven zomaar in 1 keer, ok het tempo en mijn handenstand moet nog aan gewerkt worden, maar geloof dat mijn benen alweer wat beter zijn.
Na 10 minuten kwam er een ander paard in de bak en toen werd ik weer wat nerveuzig, Par hangt nogal aan andere paarden, en is natuurlijk pas net onder het zadel.
Een ander paard wat dan roekeloos alle kanten opgaat en eff alle dressuurkwaliteiten wil laten zien is dan niet echt geweldig, vooral niet in onze kleine bak.
Maar Kim heeft me daar helemaal van afgeleid en na een paar minuten werd ik al wat meer ontspannen.
En nog twee minuten later was het andere paard weg

Anyhowsz, ik duik nu lekker mijn bed in met mijn toekomstdromen van strandritten en boscrossen en natuurlijk wedstrijdjes.
Ik heb nu trouwens officieel toestemming gehad in plaats van 2 keer naar 3 keer in de week te gaan.
Par heeft zoveel looplust en energie en zin er in dat die er waarschijnlijk helemaal niet mee zal zitten.
Alhoewel ze wel erg raar op haar neus zat te kijken dat we opeens afwenden en toen de andere kant opgingen *eh baas klopt niets van hoor..dernet liepen we die kant op...echt waar

Lang verhaal maar moest het eff kwijt