Ze werd onderzocht en bleek dus een abces te hebben, die werd open gemaakt (stink!) en schoongemaakt. Ook werden we er op geattendeerd dat we al de hele week bezig waren met het verkeerde oog te druppelen...
Hij onderzocht Zoe ook even wat verder, en constateerde dat haar nieren wel erg raar aanvoelde...
Ze kreeg een spik tegen ringworm, vlooienspul (ze scheen onder de vlooien poep te zitten), en met wat zalf werden we naar huis gestuurd. 2x daags op de wond aan haar staart aanbrenge, en maandag terug komen. Als ze niet goed functioneerde zouden ze bloedafnemen en onderzoeken doen, anders zou er vandaag alleen een echo worden gemaakt.
Het ging verder prima met Zoe, dus er werd een echo gemaakt.
Mijn moeder komt net thuis, slecht nieuws. Zoe is ernstig ziek. Ze heeft een aangeboren nierziekte, waarbij haar nieren zichzelf als het ware langzaam vernietigen. Dit is dus waarschijnlijk ook de rede dat ze gedumpt is, hadden de baasjes geen zin in.
Het is al in een heel ver stadium, en het is nog een wonder dat ze uberhaupt nog goed functioneerd en leeft! Ze leeft dus niet lang meer... We laten haar nog wel genieten van haar laatste tijd, we verzorgen haar liefde vol. Bij tekenen dat het slechter gaat, laten we haar gaan...
Jemig, ik schrok wel van het nieuws.. Net zo blij dat we er weer een kat bij hadden, en zoe konden opvangen en een fijn huis bieden, en nu dit... Wat zal mijn broer schrikken als hij thuis komt van zijn vakantie...

Vorige topics over Zoe:
[VvdD] Nieuwe aanwinst!! ZOE
[ITP] Zoe, ons zwervertje