Het begon al toen ik haar uit het land wilde halen. Regina die altijd naar me toe komt, galoppeerde weg. Omdat ze ook nog eens het draadje plat hadden gelopen hadden ze het 2e stuk land erbij en waren ze dus al snel heel ver weg. Dus de fiets gepakt en samen met Dennis naar achter gefietst om de paarden te pakken. Achterin aangekomen, kwam ze zo naar me toe lopen, raar paard.
Ze ging vrij makkelijk de trailer op en ook onderweg gedroeg ze zich (op het stampen na) goed.
Toen ik haar uit de trailer haalde, was ze helemaal alleen op een parkeerterrein (naast een manege) en dat is ENG... Dus druk lopen en maar gillen, helaas begonnen er enkele paarden terug de gillen en dat maakte het alleen maar erger. Ze werd steeds drukker en begon te steigeren en te springen

Toen ik erop zat, was het goed, in het begin wel wat gestresst, maar wel braaf. Alleen wisten jullie dat er achter elke boomstronk een spook zat?

Toen weer terug in de trailer, voor het eerst wilde ze er niet in, zelfs niet toen Nap haar hooi op at. Uiteindelijk heeft Tessa longeerlijnen en hulp gehaald (Tessa, wil je haar nog even bedanken van mij?) en zodra er een lijn naast zat liep ze er zo in

Al met al toch een geslaagde dag, zeker voor herhaling vatbaar

En tessa, je moet haar maar een keer in de bak uit komen proberen...