Priscilla begon natuurlijk eerst met longeren. Cheyenne was heel braaf al vond ze de zwieberende beugels nog steeds wel eng. Na het longeren ging ik helpen; ik hield de longeerlijn vast en Priscilla ging hangen id beugel. Cheyenne kwam bij de eerste keer wat omhoog, toen ze het gewicht voelde. Maar na veel belonen en geruststellen liet ze het de tweede keer prima toe. Toen al hangend een rondje gestapt. Ging echt super!!!!! Weer stilstaat en onwijs belonen. Cheyenne stond gewoon met haar oogjes half dicht....zo ontspannen. Dat was ook de reden dat we meteen maar besloten om na 2 rondjes hangend stappen Priscilla er echt OP te laten gaan.
Dus weer stilstaan...veel aaien....lieve woorden...hangen en.......Priscilla deed haar been erover en zat OP YENNIE!!!!!

Nou en dat draven ging dus ook echt SUPER gedurende 2 rondjes........maarrrrrrr....toen......stopte Cheyenne ineens.......trok haar staart tussen haar kont en spurtte er met een noodgang vandoor al bokkend. Het werd echt een mega-rodeo

Gelukkig niemand gewond, maar mijn handen deden erg veel pijn doordat die longeerlijn heel hard door mijn handen werd gerukt. Maar goed. We hebben Cheyenne gekalmeerd en meteen weer door, anders leert ze verkeerde dingen aan. Priscilla is weer gaan hangen en we hebben tenslotte weer al hangend gestapt door de bak. Dat deed ze weer heel netjes en toen zijn we ook gestopt. We wilden met iets goeds eindigen en het was al spannend en belastend genoeg geweest voor lieve Yennie.
Op zich ben ik wel tevreden, ondanks de rodeo. Morgenavond rond 20:00 gaan we het weer proberen. Dan alleen stappen onder de man. Het draven was wrsch iets teveel van het goede, maar ze leek zo rustig en braaf.
Foto-verslag komt eraan!!!! We hebben helaas maar 1 rodeo foto, want toen was de fotografe zoooo onder de indruk dat ze geen foto's meer geschoten heeft tijdens de rodeo. Het ging ook allemaal erg snel.
Leuk is wel dat ALLES op video staat!!! Heel leerzaam om terug te zien.
Oke, dat was mijn spannende verslag van Yennie die toch meer pit heeft dan ik dacht

(Daarna trouwens nog lekker gesprongen op Aron!!!! 75 cm gesprongen....stoere man!!!