Toen heeft ze een tijdje te koop gestaan, en was bijna door mensen gekocht alleen moest ze nog gekeurd worden. Het ging heel raar die keuring, en we voelde ons er ook niet zo lekker bij. Deze keuring was bij die mensen op het terrein zelf, was ze goed dan bleef ze en anders weer mee terug. Impo werd afgekeurd! We waren zo verbaasd! Zo kerngezond, zit in de verzekering heeft nog nooit wat gehad, maar ze werd afgekeurd.... Eigenlijk waren we toch wel een beetje opgelucht dat ze weer mee terug kon en daar niet bleef....
We hebben toen foto's laten maken van haar been, ze was namelijk alleen met de buigproef op linksvoor afgekeurd. We zijn naar een kliniek in Emmeloord geweest, die alles hebben gefotografeerd! Hals, rug, alle benen echt alles. We dachten dat we nu vast allemaal dingen te horen zouden krijgen die we eigenlijk neit wilde weten zeg maar. Maar helemaal niets

Wij helemaal opgelucht en Impo sotnd weer te koop. Een vrouwtje op de manege reageerde ineens. Ze kwam een paar keer kijken, en nu afgelopen vrijdag is ze dan verkocht, de koop is rond gemaakt...
Toch wel raar. Ik besef het me nog niet helemaal dat ze niet meer van mij is. Ze staat ook nog gewoon bij ons op de manege dus kan ik haar altijd nog even opzoeken