Springen, wauw!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Imposante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-01 18:59

Ik heb mijn paard nog niet zo lang. Nu 2 maanden ofzo. Ik had er nog niet mee gesprongen. Ze kan M springen dus ik wou het nou toch wel ff proberen. Ik zelf kan wel springen maar voor de zekerheid toch maar een springlesje genomen. Dus eerst balkjes draven vond ze moeilijk dus sprong ze over de laatste 3 balken in een keer heen. Vond ze veeeeel leuker. Later een sprong rustig aan begonnen. 30 cm en steeds hoger. Bij de 70 cm begon ze er wel een beetje lol in te krijgen. En hoe hoger de sprongen daarna werden hoe speelser ze werd. Op een gegeven moment crosste ze er on een keiharde galop op af (dat was minder leuk) maar ik had haar al weer snel terug. Toen begon ze na elke sprong een bokje te geven van vreugde en gooide ze ff haar hoofd tussen haar benen en ze had een plezier! Dus dat was wel ff wennen maar je kon het ook tegenhouden. Ik vond het in iedergeval heeeeeel leuk en ik ga dit zeker vaker doen. Nou dit moest ik gewoon ff vertellen.

Lientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 19:06

Wat leuk,ik doe niks liever dan springen maar mijn paard is nog maar vier en kan nog maar pas springen dus veel spring ik daar nog niet mee,gelukkig ben ik groom op een springstal waar ik veel kan springen!!! *LOL* Nog veel plezier met jou paardje,groetjes