Contact houden als je paard is verkocht??

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KC

Berichten: 917
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Abcoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 02:34

ik heb ook steeds contact met de vorige eigenaars van mijn paarden Lovers en stuur fotos of hun komen langs bevallt mij erg goed ( kan ik ook nog eens wat vragen en meningen uitwisselen... *LOL* ) ...

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 03:50

Wat bij mij komt, dat blijft tottet omvalt (duurt errug lang Haha! )

Ik hou vorige eigenaren op de hoogte, maar merk dat dit een nogal eenzijdige aangelegenheid is...
.

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 08:21

wij hebben sultan ook een aantal maanden geleden verkocht. We zouden er nog gaan kijken maar dat hebben we (nog) niet gedaan. Omdat m'n zusje het er nogal moeilijk mee had. Als ze er straks weer helemaal overheen is gaan we wel een keer kijken.

Het veulen van Belle (nu ook weer zo'n 6 jaar oud denk ik ) hebben we wel eens gezien bij de nieuwe eigenaren, het is net een hondje! Ze mag in de tuin lopen heeft een reuze wei en een lekker knus stalletje en er word een par keer per week mee gement, het beest is echt super aanhankelijk en dst is best knap van die mensen als je het veulen had gezien toen het nog van mijn oom en tante was...net een monster man!
Maar ze ziet er goed verzorgd uit en heeft het duidelijk heel erg naar haar zin daar (ze is er ook al 6 jaar dus dat kan ook wel..)
maar ik ben toch blij dat ze bij een goede eigenaar terecht is gekomen ook al was ze niet van ons.

Leonie_M

Berichten: 4488
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:33

Mijn vorige pony staat nog bij ons op stal en ik zie hem dus elke dag. Gelukkig heeft hij het super bij deze mensen, had geen betere kunnen vinden voor azaz. Dus ik heb er absoluut geen moeite mee.

Afbeelding
azaz en woody samen in de wei. vond het zo'n lieve foto

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:36

Met het vorige baasje van mijn pony heb ik ook nog wel contact, zo is ze op mn eerste wedstrijd komen kijken, en soms rijden we samen buitenrit, zij op haar oude pony-> mijn nieuwe en ik op mn andere, is hartstikke gezellig, en dat meisje vindt t ook heel leuk dr pony weer te zien, en ik heb gelijk allebei mn pony;s weer op buitenrit gehad Haha! en tis gewoon gezel

Belker

Berichten: 15360
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:47

Ik heb ook nog contact met de kopers. Af en toe bellen, af en toe email. We gaan ook nog wel langs bij Relona, bij Grappa is het er nog neit van gekomen. De oude eigenaren van Taco komen binnenkort ook kijken. afspraak gisteren is even misgelopen. Zaterdag zie ik ze weer en dan kan ik wat afspreken.

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 11:57

Heb regelmatig contact met de nieuwe eigenaar van Tinka en de oude eigenaar van Casanova (is dezelfde persoon Haha! ), we zijn zelfs twee weken terug samen met de paardjes op vakantie geweest.
Het contact gaat echt super, en ik kan voor Tinka echt geen beter baasje bedenken, ze staat er super bij, is weer happy en ziet er super uit, wat wil je nog meer?
De vorige eigenaar van Valentino blijft via bokt op de hoogte van de ontwikkelingen, en de nieuwe eigenaar van Dinti stuur ik af en toe een PB om te vragen hoe het gaat.
Ja, van mijn kant dus: wel contact gehouden Haha!

Universe

Berichten: 342
Geregistreerd: 31-10-01
Woonplaats: Diemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:05

Universe is net een week weg en ik heb de nieuwe eigenaresse al 2x gesproken, vond het erg fijn om te horen dat het zo goed met hem gaat!
Ik ben ook zeker van plan om een keertje langs te gaan!

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 13:46

ik heb arti verkocht aan ineke2 hier op bokt en ik heb goed contac met haar! ik vind het leuk om te horen hoe leuk ze het heeft bij Ineke! vind ik alleen maar leuk om te horen!

Letizia

Berichten: 12153
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 16:39

Ik heb in het begin nog moeite gedaan om contact te houden met de vorige eigenaars van Dar (brieven met foto's gestuurd, kerstkaartje) maar kreeg nooit een reactie terug, ik ben er maar mee gestopt.

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 18:15

ik heb mijn pony aan mn zusje verkocht dus voor mijn is het makkelijk kan er heen wanneer ik wil ze staat alleen op een andere stal, maar eigelijk ga ik er bijna nooit heen, weet niet waarom maar wil het ook allemaal niet zien in mijn ogen doet ze het toch niet goed.

sonjabelgium

Berichten: 6907
Geregistreerd: 11-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 20:52

Ik mail regelmatig met het nieuwe baasje van onze pony. Krijg ook regelmatig foto's, en da's héél erg fijn. Vond het wel "raar" om te zien toen ze haar staart gesneden hadden en 'r manen, maar ze zorgen héél erg goed voor haar, en da's waar het allemaal om gaat, de rest is uiterlijk vertoon is is kwestie van smaak die persoonlijk is .... ze is goed thuis, en daar ben ik zeer gelukkig mee. We gaan dan ook binnenkort op bezoek bij "ons" Filly Haha!

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:47

Ik heb nog contact met de mensen die ons vorige tinkertje hebben overgekocht. Gaat ook vrij makkelijk, want hij staat een dorp verderop Haha! Maar hij heeft het daar fantastisch, dus ik hoef me nergens zorgen om te maken! Lachen

Whizper08

Berichten: 485
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:54

Mijn eerste paard heb ik ongeveer 2 jaar geleden verkocht. Ik heb 1 x gebelt en toen zeiden ze dat het goed ging maar veel meer kreeg ik er niet uit. Ik had het er erg moeilijk mee en besloot om me er bij neer te leggen dat hij nioet meer van mij was. Ben wel nieuwsgierig, maar je weet nooit hoe je hem aantreft en dan wordt het steeds moeilijker...

Pluutje

Berichten: 5625
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-03 21:54

Ik heb nog steeds contact met de vorige eigenaresse van mijn pony.
Ze is bij mijn vorige stal 1keer langs gekomen(toen was is er niet bij)en nu bij deze stal ook 1 keer toen hadden we wel afgesproken. We mailen veel en spreken ook wel eens op msn enzo(ze had me zelfs een verjaardags kaartje gestuurd met een foto van de betreffende pony heel lief vond ik).
Zij heeft nu een nieuw paard dus daar praten we dan ook wel over enzo.

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 10:46

al 4,5 jaar contact!
maar ze heeft het daar super op ene leeftijd van 22 jaar!!!!!
ik heb het(net zoals mijn pony) het super getreft om zulke mensen tegen het lijf te lopen!
ik kom er af en toe eens en ik zie ze wel eens op wedstrijd! echt geweldig!
mijn 1e pony zie ik zowat niet, die is verkocht en steeds weer doorverkocht, maar wel hier in de Wieringermeer, zie hem heel af en toe eens staan! maar ik geloof dat die het wel goed heeft!

Mer1980

Berichten: 18899
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 11:09

Ik heb met beide fokkers van mijn paarden nog goed contact. Ze bellen mij of e-mailen of ik ga langs, bel of e-mail. etc. Zelf hoor ik af en toe hoe het met mijn springpaard gaat die ik 2 jaar geleden verkocht heb naar Spanje. Ik krijg af en toe een krantenbericht over de e-mail binnen.

Charaz

Berichten: 24348
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 17:40

Ik heb nog wel contact met de mensen waarvan ik mijn pony's heb gekocht. Die van Valentijn stuur ik af en toe een e-mailtje over hoe het gaat, volgens mij vinden ze dat wel fijn om te weten.
En de mensen van Azra zie ik op concours, hun kinderen hebben nl. 2 kleine ponietjes

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 19:57

Ja, ik heb nog steeds contact met de mensen die mijn eerste pony hebben gekocht, maar dat komt ook omdat ik die mensen al kende. Wel vind ik het heel leuk dat ik Kyra dan nog eens kan zien, en ik vind juist niet dat ze het nu slechter heeft. Ze krijgt heel veel aandacht, wordt heerlijk mee gereden, zowel recreatief als serieus. Ze heeft 2 ontzettend lieve eigenaartjes. Nee, ik zou het voor Kyra niet anders willen!

Once heb ik sinds ze weg is niet meer gezien, maar ga haar binnenkort wel opzoeken Lachen

Lieke

Berichten: 11352
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-03 21:36

Ik heb geen pony verkocht, maar wel een verzorgpony die ik nog eens opzocht, en die pony heeft het echt super, nu zie ik die pony nog steeds regelmatig in de wei staan, ze heeft echt een superbaasje nu.

Lyonesse

Berichten: 13091
Geregistreerd: 19-06-02
Woonplaats: Westerwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:17

Armando heb ik verkocht aan de fokker waar zijn vader staat. Het was natuurlijk een fokker en ik wist dat hij weer werdt doorverkocht. Ik had gemaild dat ik graag nog wat foto's wilde komen maken, en kreeg terug dat dat beter was als hij was gewassen in de lente en dat hij nu heel vies was omdat hij altijd buitenliep tussen de andere hengsten. Tegen de tijd dat het lente werd kwam die fokker bij mij om te zeggen dat hij hem had verkocht. Hij stond dus nog wel in de buurt, maar de naam van die mensen wist hij niet meer. Ik heb me dus helemaal lam gezocht en hem uiteindelijk gevonden in een wei van een meisje dat bij mij op school heeft gezeten. De mensen van wie hij was hadden die wei gehuurd, maar ook zij wist geen naam. Wel zij ze dat hij heel vervelend was, alleen maar omhoog ging bij hun, de wei uit sjeesde als ze hem mee wilden nemen en zich absoluut niet liet longeren. Ja op zijn achterbenen dan. Dat meisje van wie hij is is dus een jaar of 12, heeft nog nooit een ponnie gehad en nauwlijks paardrijles. En armando is net in april 3 jaar geworden, er is 2 keer op gezeten en hij is nog geen half jaar ruin. Nou heb ik weer van iemand anders gehoord dat ze een nieuwe manier van longeren hebben uitgevonden. Hem gewoon de bak doorjagen zodat hij niet omhoog gaat. Wat moet ik hier nou mee? Ik zou heel graag eens met die mensen praten, of ze helpen. Straks wordt hij weer verkocht en wat moet ik dan? Maar ik weet niet wat ik tegen ze moet zeggen. Iemand suggesties?

Tallie1979
Berichten: 22775
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 09:34

Ik hoop echt van harte dat Irene en ik zo nu en dan nog contact houden.. Niet alleen omdat ik Winnie gekocht heb, maar gewoon omdat ik haar als mens zeer waardeer.. Irene en ik kunnen het supergoed vinden en we willen allebei het beste voor die eigenwijze fjord..

Gelukkig zit ze hier ook op bokt en heb ik d'r op MSN, zo kunnen we zo nu en dan toch nog eens babbelen Haha!:D:D

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:33

1x heb ik mee moeten maken dat me pony werd verkocht en dat was Furie. Nog niet zo lang geleden is het. Zie ging naar iemand in Soest en ik ben zo benieuwd hoe het met hem is maar ik heb het telefoonnummer niet.. Frusty Zo dom gewoon Ook geen E-mail adres niks. Nu moeten we er maar een keertje heen gaan zonder afspraak want ik weet wel waar die staat maar ik wou dat ik eventjes kon bellen hoe het met hem gaat, maar helaas

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:40

New-Forest schreef:
1x heb ik mee moeten maken dat me pony werd verkocht en dat was Furie. Nog niet zo lang geleden is het. Zie ging naar iemand in Soest en ik ben zo benieuwd hoe het met hem is maar ik heb het telefoonnummer niet.. Frusty Zo dom gewoon Ook geen E-mail adres niks. Nu moeten we er maar een keertje heen gaan zonder afspraak want ik weet wel waar die staat maar ik wou dat ik eventjes kon bellen hoe het met hem gaat, maar helaas


kun je het nr niet opzoeken? als je de straat weet!

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-03 10:42

met de oude eigenaar van pepper heb ik geen contact... Ik zou eigenlijk niet eens weten waar die woont ofzo Verward

Maar de oude eigenaar van Railly zie ik wel regelmatig!
Woont vlakbij dus hij komt ook wel eens langs!! Lachen