Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aangezien je alleen zegt: 'mijn paard schrikt' en verder niet echt vragen stelt o.i.d. ?xKnol schreef:Rustig blijven en het paard gerust stellen. Vertrouwen is ontzettend belangrijk. Ik weet niet hoe oud het paard is, maar vaak hoe jonger, hoe schrikachtiger. Weet je iets uit het verleden van het paard? Misschien ligt daar het probleem. Maar het kan natuurlijk ook in het karakter van het paard liggen, het ene paard is heter dan het andere.
Vind je topic eigenlijk een beetje vaagaangezien je alleen zegt: 'mijn paard schrikt' en verder niet echt vragen stelt o.i.d. ?
ik weet niet wat je verder van ons verwacht?
Jenniferlevy schreef:xKnol schreef:Rustig blijven en het paard gerust stellen. Vertrouwen is ontzettend belangrijk. Ik weet niet hoe oud het paard is, maar vaak hoe jonger, hoe schrikachtiger. Weet je iets uit het verleden van het paard? Misschien ligt daar het probleem. Maar het kan natuurlijk ook in het karakter van het paard liggen, het ene paard is heter dan het andere.
Vind je topic eigenlijk een beetje vaagaangezien je alleen zegt: 'mijn paard schrikt' en verder niet echt vragen stelt o.i.d. ?
ik weet niet wat je verder van ons verwacht?
Het paard is 15 jaar. En ik verzorg haar al 4 jaar en nog nooit heeft ze zo gedaan.
Mijn vraag is hoe ik kan verkomen dat ze echt een keer schrikt en zichzelf of andere verwondt