Degene die beoordeelde bij Groomen is een olympische Groom, groomt oa bij Ellen Bontje. En ik mocht wat meer zelfvertrouwen hebben, maar verder kreeg ik alleen maar complimentjes. Ik kon alles goed beredeneren, ging goed met de paarden om en bij bijvoorbeeld het voorbrengen liet ik het paard (Ik had Willemke bij Groomen) goed lopen... Velen liepen zelf verkeerd of remde het paard teveel af, etc. Ook waren er veel die onveilig met de paarden omgingen of totaal geen overwicht op de paarden hadden. Er waren dus ook een aantal onvoldoendes in de groep.
Bij longeren had ik Marsman en dit kon veel beter vond ik zelf al tijdens het longeren, maar ik had een beetje ruzie met longe en zweep vasthouden

En dat waren de laatste examens van dit schooljaar en ik heb nu dus eindelijk vakantie!!! *Stress komt er nu alleen wel uit en ben dus ziek aan het worden

P.S. Houd verslag van de dag en/of In the picture goed in de gaten voor en (foto)verslag van SAKKIA of SANEX van ons nachtelijk avontuurtje donderdagnacht in Oenkerk