Voorbeeld? Voorbeeld.
Een vriend die een erg sensibel paard heeft en daarmee vaak naar buiten zou moeten maar dat eens per maand hooguit doet en wil dat ik meega maar dat heb ik 1 x gedaan en dat was een big mistake want dat beest van hem deed zo leip dat ik uiteindelijk alle zeilen bij moest zetten bij mijn eigen knol. Maar hij blijft maar vragen en ik heb het al 10 x uitgelegd en als hij dan voor de 11de x vraagt of ik mee het bos in ga en ik reageer wat directer dan vindt hij mij natuurlijk een kreng…
Of van die vrienden die hobbymatig gaan fokken en gewoon allerlei excuses hebben om hun drachtige merries op stal te hoduen terwijl die volgens mij beweging nodig hebben! En straks met het veulen helemaal!!!! Maar dan is de wei te nat en dan heeft de merrie mok en dan gaat ze rennen van de vliegen en toen wou ze naar binnen…
Of dat ze een paard heeft die geblesseerd is maar ze blijft maar hopen dat ze zo snel mogelijk weer op wedstrijd kan terwijl dat beest al een maand of 2 stil staat maar nee hij heeft zo’n bereconditie en zal ik er zaterdag mee starten en ik heb al proefje geoefend (zucht)

Ze zijn echt lief en aardig en leuk maar soms word ik ZO MOE van ze!!!!