Zondagochtend voor negen uur moesten we haar naar de Faculteit in Utrecht brengen (wie verzint zoiets

Vandaag was het dus zo ver, ze kon geopereerd worden. Ik was er net toen ze haar op kwamen halen, dus ik haar nog een knuffel gegeven en wachten tot ze me kwamen halen. Ik heb de hele operatie kunnen volgen door een luik boven de operatiezaal, was weer erg interessant om te zien

Ze zijn zeker anderhalf uur met de operatie bezig geweest, nadat de ruggeprik volledig werkte. Ze was ook een geliefd studie object op een gegeven moment stond er 12!!! man/vrouw in de *piep* van mijn paard te kijken en waren er 4 met haar bezig, op de wallen trekken ze nog niet zoveel bekijks

Ze liet af en toe goed merken dat ze weer wat bij positieven kwam, vooral tijdens het neerleggen van afdekplastic op haar kont

Nu moeten we duimen dat alles goed gaat met mesten, want als het te harde mest is kan er nog het e.a. gaan scheuren van achteren. Voorlopig dus een gras dieet voor haar. Plassen ging al weer goed en op de normale manier, de muur is nu droog gebleven