Maar ze is dus weer terug! Ze is niet zo moddervet als ik had gedacht, want ze heeft geen dikke speknek en ook haar bolle wangen zijn nergens te vinden. Dat zijn normaal de plekken waar het echt helemaal bol en slap wordt als ze te dik is. Alleen die buik is mooi rond, maar die gaat er wat mij betreft heeeeeel snel weer af! Ze zit echt lekker in haar vel, heldere oogjes, heel vrolijk... die twee maanden vakantie hebben haar zeker goed gedaan! Ze heeft wel nogal wat wondjes en de plekken waar het halster gezeten heeft zijn bijna helemaal kaal. Maar ze had niet eens een verbrande neus (verwondelijk).
Ik was zo superblij om haar na twee maanden weer te zien! En ze herkende me ook (gelukkig), want ik riep haar en normaal zie je die oren naar voren schieten, maar blijft ze gewoon door grazen. Nu draaide ze zich zelf om en stond me heel blij aan te gapen (ging zelfs niet meer grazen, is heel wat voor Stel!). We hebben gisteren lekker getutteld en een stuk gewandeld naar Marijke (haar andere verzorgster, want die was ziek dus zij had Stella nog niet gezien). Ik mocht wel rijden zei Kim, maar het leek me niet zo verstandig omdat zij die ochtend al had gereden en Stella heeft 2 maanden niks gedaan, dus om dan gelijk weer 2 keer per dag te lopen... niet zo verstandig.
Ik is dus weer superblij, vooral omdat Stella zo gezond en vrolijk thuis is gekomen!!
Groetjes, een happy Denise.