Ik stond op opzich wel een leuke stal, maar die was ver weg en de laatse tijd door omstandigheden liep het niet meer lekker en wil ikgraag met buddy helemaal op nieuw beginnen..
Ik heb vandaag verschillende stallen bekeken en allemaal vielen ze af op twee na, eentje is de oude stal van Buddy, waar kinglover en dola van bokt ook staan, Die was erg leuk, grote stallen, goede weide, en leuke mensen. Lijkt me een super stal niet alleen voor mij maar ook voor buddy.
De andere stal was wel wat minder, kleine weide waar ze niet altijd op konden en kleine stallen. alles was klein maar opzich wel goed. ze hebben ook pas plaats vanaf oktober.
Ik denk nu dat het de oude stal van buddy word, daar heb ik het beste gevoel over.
Van de andere stallen die ik heb gezien ben ik echt geschrokken, sommige waren echt donker en vies, geen frisse lucht, vroeg ik waarom ze niet buiten stonden zei de eigenaar jah binnen laten staan is makkelijker

Nou alleen heel hard duimen want buddy wordt gekeurd vrijdag!! pff slaap nu al niet meer! *zenuwen*! want op die dag breng ik ook arti weg naar Ineke2..en das ook al spannend..
nou dat was mijn verhaal van vandaag.. *lang* maar vomd het fijn om ff van me af te schrijven!