hier mijn verslag van de bokt meeting met:JASMIJN,JURA EN FI

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 16:45

nou ik ga dus een heeeel lang verhaal schrijven(nee grapje)
ik werd donderdag ochtend,ehmmm middag heel lief door de vader van jasmijn met de auto opgehaald(ja hij kwam echt helemaaal uit het westen mij ophalen in het oosten!!! Lovers )
vervolgens toen hij mijn huis dus gevonden had en we op weg naar jasmijn(laura)waren heb ik hem de hele weg de oren van het hoofd gebabbeld! *LOL*

bij laura aangekomen was ik natuurlijk ten eerste heel blij haar te zien en daarna heeft ze me alle mooie hengsten op stal laten zien en toen heeft ze jesper uit de wei gehaald en eigenlijk had jepje toen mijn hartje al gewonnen:zo'n mooie vos met van die super zachte en vriendelijk ogen.
op stal is ie super gemanierd,terwijl de deur openstaat blijft hij netjes los in de box staan(compliment)tink zou naar het eerste de beste grasveld rennen Haha!
ik mocht hem eigenlijk best wel lekker kriebelen op zijn hoofdje en gaf hem een kus op zijn neus.later hoorde ik dat dat nogal zeldzaam was dat ie dat door een vreemde toeliet Bloos

nou intussen kwam fitzroy(leontine)aan en hebben we nog met haar gekletst ook over fitz natuurlijk en ging laura jepje rijden.het was nogal warm en jepje had duidelijk niet echt veel zin,wat laura erg jammer vond zo kon ze helemaal niet laten zien hoe geweldig hij liep(zij ze tegen mij)maar IK vond hem al geweldig lopen dus ik dacht?huh nog geweldiger??? Verward
Afbeelding



fitz heeft de foto's van tinkie gezien en daarna ging ze weer.ik heb vervolgens staan kwijlen bij bonanza (welsh A hengst)
Afbeelding

en het leuke was dat hij bijna dezelfde hinnik had als tinkie!

daarna met lau mee naar huis en effe dr moeder gepest en broodje kaas gegeten met multivitroosvicee Haha!
en haar drie lieve katten ontmoet.

nou babbel de babbel zat ik daar ik geloof dat alles wat ik wilde zeggen ik in 1 dag eruit babbelde maar heb nu nog het gevoel dat we nog veel meer moeten praten(lau en ik)

savonds gingen we naar jura(maartje)en das me toch een leuke spontane meid!echt ik was helemaal weg van dr!
jurita en razinda waren ook errug lief en we hebben met zn drietjes wel een lekker avondje gehad he?

ik bleef bij lau slapen dus tja kletsen tot 3 uur in de nacht he?
volgende ochtend nog rustig geontbeten met caramelvla Haha! Vork

en om kwart over 11 had ik alweer de trein terug Verdrietig
ik had nog wel langer willen blijven het was zo gezellig!maar ja ik moest hier thuis om half 4 bij de fysioman zijn dus kon niet anders............

maar het was echt super en heel gezellig en zeker voor herhaling vatbaar!
hah lekker gefopt werd toch een lang verhaal Lachen
_________________
zorgen zijn voor later,genieten is voor nu



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: sanderijn op 2001-07-27 16:56 ]</font>


Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 16:51

ik vond het ook heel gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Ik wou alleen dat Jep zich zo had laten zien als vandaag, maar ja, het was hem gisteren te warm.
Het was heel leuk om Sanderijn nu eens in het echt te ontmoeten, en Leontine (Fitzroy) ook nog. (Maartje (jura)kende ik al, maar was ook weer leuk!)

Navragen is beter dan afvragen.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 19:38

Hey Sanderijn, kon je je man wel zo lang missen?
Hij zal wel errug eenzaam zijn geweest *LOL* ...
Leuk verhaal zeg, ik zou ook wel weer eens een meetinkje met jou willen maar zo te lezen zit jij telkens in het westen Tong uitsteken !
Mooie foto's trouwens!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-01 20:52

Sanderijn zit niet constant in het westen want woensdag was ze bij mij!! Haha! Haha! Haha!

Zo te horen was het in ieder geval een zeer geslaagde meeting!

Hartstikke leuk!

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-01 21:35

dorine je bent van harte welkom dat weet je.................

soms is het beter om te zwijgen

Fitzroy

Berichten: 25093
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 00:19

Het was idd heel erg gezellig. Ik was er wel een beetje kort maar ja, ik was al vanaf 's morgens 11.00 uur op pad.
Eerst naar Fitz in Spierdijk, daarna richting Laura en Sanderijn. Laura had me haar mobiele nr. gegeven en ik was natuurlijk verdwaald *LOL* *LOL* . Ik maar bellen naar dat nr., heeft ze de voice mail aanstaan.
Uiteindelijk was ik er dan toch wel gekomen.
Ik heb foto's van Tinkie gezien, heeel erg leuk!!!

En Jesper natuurlijk in levende lijve. Jesper heeft een heel sterk achterbeen.
Het was zeker erg warm. Sanderijn en ik zaten lekker in de schaduw te kijken naar een zwetende Laura en Jesper. *LOL* *LOL*
Jesper staat bij een hele mooie pensionstal, 't is jammer dat het voor mij te ver is.....

Daarna ging ik weer richting huis en uiteraard verdwaalde ik op de terugweg, ik had nl. de verkeerde tunnel Haha! Haha! .

De volgende die ik ga bezoeken is Jura, die ligt nl. op de route van Spierdijk naar mijn huis.

Ineke2

Berichten: 33096
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 04:09

Dat klinkt idd als een zeer gezellige dag! Party!!
Zijn er ook foto's gemaakt?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 08:55

haha het is echt vakantie he?
Ik ga straks meeten met stef en morgen met Sanderijn *LOL*
nou en dan na mijn vakantie misschien nog een keertje naar het westen?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 09:14

Joehoeeee.... echt vakantie ik ga zo OOK meeten! Op Ameland! Met Janna!

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 11:49

Jeetje, wat gezellig zeg! Zo te horen een hele gezellige dag gehad!

Mirt

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 11:49

Wow wat ben je positief over mij Sanderijn! Bloos

Ik vond het ook ontzettend gezellie! Voor herhaling vatbaar, en dat wat langer! Lachen

Ik kon helaas gisteren niet op internet omdat mijn verbinding het niet goed deed, dus ik lees het nu pas!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-01 14:23

ja maartje maar ik meen het ook écht.recht uit mijn hart!

soms is het beter om te zwijgen

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-01 16:55

Ik had mijn telefoon netjes aangezet, maar hoor hem niet als ik aan het mesten ben, toen ik ging kijken had ik 3 oproepen gemist, ik jou gauw terugbellen vanuit stal, beginnen ze buiten te lachen, liep je al op het erf *LOL* *LOL* *LOL*

Navragen is beter dan afvragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Briiet, ComscoreBot, criollo_yess, ElinaSK, horssie, jitskenienke, Laj1, Laura82, micksage, Mo_Noah, MyWishMax, neline11, Pantykous, rocky_1995, Sjofel, Sting en 94 bezoekers