We hadden haar eerst even lekker laten uitstomen want ze heeft een beetje een looplustig karakter

Om 7 uur stond Kim weer op de stoep en toen zijn we begonnen.
Het idee dat ze wel wat rustiger zou zijn ging een beetje de mist in.
Toen ik er op stapte en goed en wel zat, spraken we af dat we weer de stap en het halthouden zouden oefenen.
Par was het daar niet echt mee eens, en toen Kim ook nog eens een stap richting haar deedt begon ze te draven om de eerste 15 minuten niet meer te stoppen

De hele tijd moest ik proberen haar terug te nemen op mijn zit, maar als ze dan weer op bepaalde gedeeltes van de bak kwam ging ze weer vooruit, maar op het eind lukte dat wel aardig en uiteindelijk waren we weer stappend en was Par toch weer wat van haar jeugdig energie kwijt.
Hierna hebben we dus wel gestapt en halthouden geoefend, wat veel makkelijker en beter ging dan de eerste keer.
Stoppen in de hoeken zat er ook niet meer in, want dat had ik met een meisje van stal die week geoefend en blijkbaar had dat toch resultaat gehad.
Dus naarmate de les verderging werd ik steeds iets zekerder van alles en op het eind ging het dus echt gewoon lekker.
Voltes heeft ze niet zoveel moeite mee, en er zit nu zowaar iets van een stuur op.
Het blijft een eigenwijze tester maar ze heeft lekker niet gewonnen

En nu maar hopen dat mijn vriend de foto's snel doorstuurt.
Dan zet ik ze op Bokt en kan iedereen zien hoe mooi ze eruit ziet onder het zadel

*naar mijn eigen bescheiden mening dan he