omdat lonneke nu dus tijdelijk opgenomen is had ik aangeboden dan wel te helpen als de hengst nina weer moest dekken.morgen komen ze hem ophalen dus vanavond moest ik helpen.
ik met raymond(de man van lonneke)de hengst in de trailer,en naar nina.
lonneke had gezegd dat nina misschien maar 1 of twee keer zou bokken en dan de hengst wel toe zou laten.
nou niet dus

ze bleef elke keer achteruit slaan terwijl de hengst voorzichtig snuffelde,keer op keer.de hengst begon ook al wat te steigeren telkens en ik moest nog uitkijken dat ik niet een voorbeen in mijn hoofd kreeg,want ik had de hengst vast.
uiteindelijk werkte nina echt niet mee en moesten we het maar stoppen
maar die arme hengst was helemaal opgewonden,en nu mocht ie niet!
tja toen werd ie toch een beetje druk en sterk!
ik kende die hengst natuurlijk ook niet en ben wel een beetje voorzichtig wat dat betreft dus moest wel een paar keer hem tot orde roepen(wat ook nog weinig indruk maakte )
nina maar weer op stal gezet en de hengst gelongeerd zodat ie zijn ei kwijt kon.......
toen schoot het hoofstel ook nog kapot(tja was ook niet echt een sterk geval eerlijk gezegd)dus dat beest bijna los!ik had het net op tijd gezien en toen ik hem omdraaide zag ik dat nina hem in zijn hals geraakt had,een schaafwond.
op stal heb ik de wond ontsmet en hopelijk wordt het verder niet dik ofzo.
nou dat was wel weer even genoeg aktie voor mij zeg!
ik kan merken dat ik 'maar een ponietje heb '
ben niets meer gewend