We gingen dus gisteren met heel de klas naar Bosbadhoeven,we zouden daar heel de dag gaan zwemmen en kwamen speciaal voor de glijbanen..
We gingen s'ochtends vroeg al weg met 3 busjes, moesten een uurtje rijden en we waren er. Snel omkleden en alle glijbanen uitproberen, in totaal waren het er 7.. a fijn we gingen gelijk van de bijna allerhoogste en de stijlste.. ik wist niet dat ik zo hard kon gillen..

Daarna nog wat andere uitgeprobeert maar die waren eigenlijk best saai nadat ik die andere had genomen.
We gingen daarna ook nog wel even van de duikplank van 2 meter hoogte, dacht dat het wel mee zou vallen hoe hoog het zou zijn.. totat ik op het randje van de duikplank stond *Grote Slik*, dacht dat ik geen hoogtevrees had begin er toch wel aan te twijfelen..
Toch maar er af gesprongen, weer lekker lopen gillen!
Er waren nog 2 glijbanen waar ik nog niet ingeweest was, die waren nog dicht.. gingen later pas open. Een wildwaterbaan met bootjes, was wel leuk vooral achteruit ervanaf.. zijn we heel vaak in geweest telkens allemaal achter elkaar, lekkere opstopping..

Waren ook bootjes van 2, ben ik ook nog in geweest samen met m'n sweety..

Toen was er nog een over, de half pipe. Ook met bootjes die nog steiler naar beneden gingen, ben ik maar niet ingeweest.. aangezien iedereen zij dat die super scary was en na die 1e glijbaan toch maar niet meer ingegaan, geloof dat mijn maag dat ook niet leuk had gevonden..

Waren ook nog lekkere gozers, dus een super dag gehad..

Daarna nog helemaal vol gegeten bij de Mac.. toen weer naar huis, en vandaag onze laatste lesdag.. bijna vakantie..