ik moet zondag ringsteken en dan moeten jij en je paard verkleed in een thema of als iemand wie weet er iets ogineels waar je niet te veel geld aan uit hoeft te geven? ik heb een schimmel
sneeuwpop dat had ik gedaan met verkleedspringen (het was alleen toen wel winter)
Erna_
Geplaatst: 08-06-10 15:40
Page of ridder te paard! Doe je paard een vliegendeken en vliegenkap op. Trek zelf een wijd t-shirt met korte mouwen over een (grijs) t-shirt met lange mouwen aan. Evt. nog een wapen of zo erop schilderen.
Je kunt ook helemaal in het wit gaan en bijvoorbeeld overal zilveren sterretjes (of vlinders, of bloemen...) opnaaien of -plakken, ook in de manen en staart van je paard
mebianca
Geplaatst: 08-06-10 15:42
Of bruidje witte strikjes in de manen en staart van het paard een soort sluier (zo'n kante gordijn) aan jezelf vastmaken en over de kont van je paard laten hangen.. witte rijbroek aan oude witte (bruidsjurk) hoedje op klaaar
een vliegendeken heb ik heelaas niet die vlinders/bloemen zijn wel een leuk idee! ik zat ook al aan WK nedeland suporter te denken maar dan vind ik dat met die vlinders wel leuker verder nog ideetjes??
Als heks? Heksenhoed over je cap heen trekken, in een feestwinkel nepspinnerag kopen en plastic spinnen en deze over je paard heen hangen, door de manen, door je eigen haar ed. Succes verzekerd
ik wil waarschijnlijk als lieveheersbeestje gaan(zwarte broek rood shirt met stippe ogen op me cap en mondo een groen dekje en bloemen/klimmop/blaadjes oid in de manen staart hoofdstel en dekje ofz iemand nog een leuke aanvullig?