Uitslag MRI-SCAN.......

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:20

Jeetje, wat vervelend Scheve mond
Sterkte hoor Ach gut
Ik hoop echt dat je er snel vanaf komt!!

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 09:33

Heey Mireille! Hier staan allemaal hele goede tips! Ik heb het aan ons mam gevraagt, en zij zegt dat alternatieve geneeswijzen zoals Reiki en homeopatische middelen wel kunnen werken! Het is het proberen waard! En als je wilt kunnen we wel in de vakantie minimaal 1x per week skaten (en zorgen dat Joyce NIET op je valt, dan duik ik er wel voor en valt ze maar op mij... Knipoog ).

José (van Sterre) die heeft ook Reiki gedaan bij Max, en dat hielp ook!
Duss, geef niet op, en ik sta altijd voor je klaar!

Heel veel liefs, Paulien

Lautjuh123

Berichten: 5174
Geregistreerd: 20-10-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 11:13

wat verschrikkelijk!
echt heel veel sterkte!


maar je hebt dus geen s-vormige ryggengraat? dat heeft mn broertje ook en met fysiotherapie merkt ie er niks meer van.

nogmaals sterkte, probeer er het beste van te maken!!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 11:17

Anneke schreef:
Jeetje ik herkeen zoveel in je verhaal.
Ik loop ook al jaren, vanaf groep 8 (ben 21 jaar nu) met rugpijn, nekpijn en hoofdpijn rond.
Heb ook Fhysiotherapie, cecartherapie, enz gehad.
Ook is mijn rug geheel op de foto genomen. Helemaal netjes. Mijn nieren zijn onderzocht. Ook perfect.
Mijn spieren, vooral rug, nek schouders, zijn keihard en altijd pijnlijk. Ik heb ook veel hoofdpijn (en goed ook!) en daar wordt je letterlijk heel moe van.
Ik slaap altijd wel goed, maar wordt altijd met pijn wakker.
Paardrijden is vrij lastig, omdat ik geen goede zit kan vinden, omdat al mijn spieren zo hard en gespannen zijn.
Sinds een poos zijn mijn benen ook ter sprake. De bloedtoevoer is niet goed, en ik heb vaak zo'n knellend gevoel bij mijn bekken, en tegelijker tijd veel pijn in mijn benen. Steken, en heel vermoeide pijn.


Bij mij weten ze het ook niet. En ik vraag me ook vaak af of ik wel oud zal worden. Scheve mond Klinkt heel depri, maar toch vraag ik het me af. Voel me gewoon echt niet gezond.


dan heb je toch net zo iets als ik, wat je nu verteld is inderdaad het zelfde als wat ik heb.
het gekke is alleen: de artsen weter er geen raad mee
ze weten niet wat ik heb

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 11:21

Rocamor schreef:
Jeetje Mireille, verschrikkelijk om altijd met pijn te moeten leven.

Misschien heb je iets aan onderstaand verhaal. Over een meisje bij ons op de vereniging. Zij had ook altijd pijn, hoofdpijn, rugklachten, nou ja je hebt het zelf beschreven. Af en toe kroooop ze over de vloer van onmacht en omdat ze het niet meer kon verdragen. Ze had de hele mallemolen in het ziekenhuis doorlopen. De artsen konden ook niets vinden en concludeerde dan maar *dat het tussen de oren moest zitten*.

Op een gegeven moment kwam iemand op het idee om de foto's verticaal (staand of zittend) te maken en niet, zoals tot nu toe was gedaan, horizontaal (liggend). Het ziekenhuis heeft het geaccepteerd en de foto's zijn op die manier gedaan.

En ja hoor, toen kwamen ze erachter. Er knelde iets, maar dit was dus alleen zichtbaar als ze stond. Op het moment dat ze ging liggen, dan was de knelling niet meer aan te tonen. Nu is er dus eindelijk iets ondernomen en wordt er iets aan gedaan. Voor haar heeft het geholpen. Misschien dat jij er ook iets aan hebt.

In ieder geval heel veel sterkte!


Jee, wat je nu verteld dat vind ik toch wel een gek verhaal
want ik heb MRI foto's laten maken liggen (die kunnen niet staand)
maar rug en nek foto's (rontgon) die zijn staand
daar was ook niets op te zien...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 11:23

Rainie schreef:
Heey Mireille! Hier staan allemaal hele goede tips! Ik heb het aan ons mam gevraagt, en zij zegt dat alternatieve geneeswijzen zoals Reiki en homeopatische middelen wel kunnen werken! Het is het proberen waard! En als je wilt kunnen we wel in de vakantie minimaal 1x per week skaten (en zorgen dat Joyce NIET op je valt, dan duik ik er wel voor en valt ze maar op mij... Knipoog ).

José (van Sterre) die heeft ook Reiki gedaan bij Max, en dat hielp ook!
Duss, geef niet op, en ik sta altijd voor je klaar!

Heel veel liefs, Paulien


dankje, reiki leek ons mam niets. het zal me waarschijnlijk niet helpen omdat ik er absoluut niet in geloof
ze wilde wel gaan zoeken naar een homeopaat
van debby (die nu les geeft) hebben we een aantal artsen door gekregen die haar uit de rolstoel hebben gekregen
daar gaan we ook eens kijken

fijn dat we gaan skaten Lachen
thnx!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 11:25

Lautjuh123 schreef:
wat verschrikkelijk!
echt heel veel sterkte!


maar je hebt dus geen s-vormige ryggengraat? dat heeft mn broertje ook en met fysiotherapie merkt ie er niks meer van.

nogmaals sterkte, probeer er het beste van te maken!!!!


die scoliose heb ik nog steeds, met fysiotherapie word het niet opgelost.
het helpt gewoon niet, net zo min als die ceacar therapie.
al zou je denken dat het zou werken... dat doet het niet...

Cowgirl

Berichten: 23747
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:03

Ik kan me wel indenken wat je voelt, ik zit ook te wachten op mijn MRI uitslag. Ze denken dat ik een hernia heb.

Heb je de MRi ook gehad met Contrastvloeistof? zo niet zou ik vragen of dat mogenlijk is.
Dan kunnen ze volgens mij nog meer zien. Of en second opinion in een ander ziekenhuis.

Kom je weleens op het NVVR forum? Via de startpagina en dan bij rugklachten. Misschien moet je dit verhaal ook daar eens neerzetten.
Er zitten daar allemaal kneuzen zoals wij Haha!

Neem verder eens contact op met Sibold, zij heeft ook de hele molen gehad en ook bij haar was niks te zien. Het was geloof ik een chiropractor die haar goed genoeg heeft kunnen helpen.

Misschien heeft het toch met je scoliose te maken, maar ja ik ben verder geen dokter.
Maar je moet vooral iets aan de pijn laten doen, stel je je maar flink aan en zeg gewoon dat je zo niet kan leven.

Ik wens je verder veel sterkte en succes.

Kieffertje

Berichten: 1743
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:46

Erg zeg, dat je al zo lang last hebt van die pijn. Misschien is het een idee om eens naar een ostheopaat (ik weet niet precies hoe je dat schrijft) te gaan? Zo iemand heeft veel verstand van botten enzo en als je scheef bent, kan hij je weer recht zetten. Het behoort geloof ik wel tot het alternatieve circuit, maar is absoluut niet zweverig! Veel sterkte.

binky

Berichten: 2057
Geregistreerd: 26-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 12:52

Rainie schreef:
Ik weet niet wat ik van die uitslag moet vinden hoor Boos! Heb je 55 minuten voor nix in die buis gelegen!!!


Niet helemaal voor niets,ze weet nu in ieder geval dat het niet daar vandaan komt wat ze met die scan hebben onderzocht.
Hadden ze dat onderzoek dan niet moeten uitvoeren?.............
Wees blij dat de mogelijkheid er is dat ze doormiddel van zulke dingen iets kunnen opsporen.
Nee een onderzoek is nooit voor niets,ook al voelt het soms wel zo!

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:16

Het klopt idd wat vele zeggen de dingen die jij hebt lijken veel op ME!
Mijn moeder heeft ook heel lang zware ME gehad! Ze was constant moe Slapen enzo. Ze konden in het begin bij haar ook niets vinden, maar uiteindelijk bleek dat ze ME had. Nu gaat het al een tijd weer veel beter met der, maar afentoe wordt ze weer zo moe en alles, en ook der ogen dat klinkt ook bekent in oren, af en toe deden ze gewoon pijn zei ze. Ze is ook naar een nijtherapeut geweest ( weet niet hoe je het schrijft) en dat heeft toen ook erg geholpen misschien is dat ook wel wat voor je!! *LOL*

ricoh

Berichten: 1114
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:24

Jee meid wat erg!!

Hou moed he kom op, blijf geloven in je zelf.....

Heel veel sterkte!!!!

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:39

wat erg...!

Niet opgeven! Je komt er wel doorheen en je wordt hartstikke oud zonder pijn!
Heel erg veel sterkte en ik hoop dat ze snel iets zullen vinden!

zilverster

Berichten: 2150
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 13:57

hhey meis
ik ahd nog zo gehoopt op goed nieuws
maar niet dus Huilen Huilen
kan je neit naar Amsterdam gaan ofzo daar zit ik nu ook daar weten ze heel veel in dat ziekenhuis.
nog heel veel sterkte en ik ben der voor je

Rainie

Berichten: 9123
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Nuenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 14:16

binky"]
[quote="Rainie schreef:
Ik weet niet wat ik van die uitslag moet vinden hoor Boos! Heb je 55 minuten voor nix in die buis gelegen!!!


Niet helemaal voor niets,ze weet nu in ieder geval dat het niet daar vandaan komt wat ze met die scan hebben onderzocht.
Hadden ze dat onderzoek dan niet moeten uitvoeren?.............
Wees blij dat de mogelijkheid er is dat ze doormiddel van zulke dingen iets kunnen opsporen.
Nee een onderzoek is nooit voor niets,ook al voelt het soms wel zo!
[/quote]

Heb je gelijk in, srry..

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 15:40

Heb je wel eens aan een second opinion gedacht? Ik bedoel een arts is ook maar een man die ook fouten kan maken, dus misschien dat hij wel iets over het hoofd heeft gezien ofzoiets, want de klachten die jij beschrijft...dan moet er toch haast wel iets goed fout zitten. Dus misschien moet je nog es een andere dokter naar die foto's laten kijken Verward

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-03 16:32

wat vreselijk vervelend als je dagelijks met pijnen moet leven en niemand weet wat het is. Al is het maar voor jezelf, het is in zo'n situatie gewoon fijner 'als het beestje een naampje heeft'
Ik kan verder weinig zeggen, heb geen ervaring met genoemde opties, maar ik wil je eel sterkte wensen!!!!!!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-03 21:44

Bedankt voor de Steun allemaal,

Op zich valt het allemaal wel mee, maar het is zó zwaar om te horen dat ze je gewoon niet... kunnen helpen

Ik ben bang dat ik er nu voor de rest van de tijd gewoon aan vast zit

even mijn dag van vandaag:
Gister avond: om half 6 in slaap gevallen en moest om half 9 op om naar school te gaan.
uiteindelijk werd ik om 10 voor half 10 wakker en om half 10 vertrok de bus
op school was het ook knudde, niets wetende leraren en leerlingen die maar gewoon tegen je aan lopen te zeiken als of het niets is... *zucht*

na school was ik eigenlijk kapot, maar paulien (rainie) kwam langs en ik kreeg een verjaardags cadeau (had ik nog te goed)
ook moesten we nog naar een verjaardag... helemaal geen zin in...
maar goed, toch maar gegaan
en nu, nu heb ik pijn
even maar 3 asparientjes nemen en proberen te slapen dan maar zo...
morgen weer een lange dag school

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 13:47

Wat stom Mireille dat ze niet weten wat je hebt.
Ik moest zelf ongeveer 2 jaar om de zoveel tijd naar het ziekenhuis voor een bobbel in mijn hand en ze wisten ook niet wat ik had.
Na veel zeuren hebben ze het eruit gehaald 2 keer zelfs want het komt iedere keer terug.

Succes verder

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 14:15

Cowgirl schreef:
Heb je de MRi ook gehad met Contrastvloeistof? zo niet zou ik vragen of dat mogenlijk is.

Dat hoefde niet...
Is alleen voor als je ingewanden niet in orde zijn en daar foto's van moet maken, maar die kloppen... gelukkig

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 21:45

wilfredlover schreef:
Wat stom Mireille dat ze niet weten wat je hebt.
Ik moest zelf ongeveer 2 jaar om de zoveel tijd naar het ziekenhuis voor een bobbel in mijn hand en ze wisten ook niet wat ik had.
Na veel zeuren hebben ze het eruit gehaald 2 keer zelfs want het komt iedere keer terug.

Succes verder


auw... dat klinkt niet vrolijk!
komt het nu nog steeds terug?

jacje

Berichten: 2557
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:56

Ja heel af en toe als ik teveel met m'n hand, hij is pasgeleden weer teruggekomen maar nu voel ik 2 bultjes wat heel raar is.
Was trouwens gisteren 1 jaar geleden dat die voor de 2de keer eruit werd gehaald.

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-03 21:56

Mijn zusje heeft fybromyalgie en bij haar helpt acupunctuur erg goed. Misschien zou je dat ook nog kunnen proberen?

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-03 21:57

nee nee, acupuntuur zie ik niet zitten
ik ben al als de dood bij een injectie of bloed prikken voor die naald
acupuntuur.... nee

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 11:27

ME zou ik niet zeggen, ze geeft aan dat ze slecht slaapt, dan is het wat mij betreft duidelijk waar de vermoeidheid vandaan komt. De oorzaak dat je niet kunt slapen is de pijn? Welke pijn? Pijn overal of op een bepaalde plek?

Door scoliose kan je idd ook op andere plekken pijn krijgen, ik heb dat ook in mijn rug. Mijn hele linkerkant zit altijd vast, mijn rug, nek en schouderpartij, en daardoor komt er weer hoofdpijn bij.