Mijn broer had gisteren een kat gevonden. Vandaag naar de DA voor controlle. En buiten vol met klitten te zitten en heel mager te zijn, gewoon gezond. Oja, oko een gat in zijn hoorn vlies, dus 6x per dag oogdruppels moet ze.
Ze was gechipt dus baasje was snel gevonden. Mensen waren naar Friensland verhuisd, en kat was naar een kennis gegaan. Dus mijn broer bellen naar die mensen: Zegt de naam zoe iets? Ja. "Dat is uw kat he?!" "ja, die zijn we al een paar weken kwijt" "waarom heeft u dan geen dierenbescherming gebeld?" "vergeten"
En ze hoefde haar niet meer terug. Zoe, een persize gestelleriseerde poes van 7 jaar EN met stamboom en kampioen ouders (ze heeft zelfs een achternaam!) woont dus vanaf nu bij ons. ALs mijn broer in zijn huis kan, gaat ze mischien naar hem toe. Of ze blijft bij ons. Qua ranorde onder de katten zal het niet zo moeilijk zijn. Onze katten maken zich onwijs druk, zoe geeft zich zo over, en lijkt nergens iets om te geven. Loopt gewoon rustig langs Toef, terwijl die helemaal uit haar dak gaat (wat kan dat beest janken zeg

Dit is ze:
Even twee fotos gemaakt:

Je ziet niet dat ze heel mager is, maar echt, ik durf d'r niet op te pakken zo mager!! Hopelijk komt ze snel aan!

Lief koppie toch?!
Groetjes Ingrid