Het leek wel een APK keuring maar dan voor paarden, ik was wat je noemt helemaal kapot, ik heb me letterlijk rotgerend!
Het hele gebeuren heeft bij elkaar anderhalf uur geduurd maar de uitslag was goed hij was voor de volle 100% goedgekeurd!
Wat dus betekende dat het nu echt zover was om afstand van hem te gaan doen!
We hebben hem meteen naar zijn nieuwe huis gebracht en hij staat daar werkelijk fanatstisch! Hij staat aan huis heeft een eigen wei, en een oude buurvrouw van 29 jaar oud die toen ze hem zag spontaan hengstig werd!

Maar goed na een kopje koffie te hebben gedronken, was het tijd om naar huis te gaan wat dus betekende dat ik afscheid moest gaan nemen!
Na een paar mooie foto's genomen te hebben, en een dikke knuffel ben ik snel in de auto gaan zitten toen ik naar buiten keek (wat ik beter niet had kunnen doen) stond hij me letterlijk echt na te kijken en te roepen!
Het was alsof hij zei " Je vergeet me" en ja toen werd het me wel even teveel!

Het liefst had ik hem natuurlijk ook gehouden maar ja 2 paarden en een fulltime baan is niet te combineren en dan heb ik het nog niet eens over de centjes wat het allemaal kost, dus ja het kon niet anders.......

Ik heb me er over heen gezet met de gedachte dat ik voor hem een mooi huis en een lief baasje heb gevonden en dat hij een mooi leven tegemoet gaat!
Hieronder 1 van de mooiste foto's van mijn smurfie want dat zal hij altijd blijven!