Waar blijft Dorines verslag??

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-01 17:00

Tja die komt nog even niet Huilen .
Ik zou samen met de eigenaar en Sanne in de trailer naar een rijbak rijden en daar gaan rijden, maar de eigenaar van de rijbak blijkt op vakantie te zijn. Was die man ff vergeten, dus kreeg ik vanmiddag te horen dat het niet doorging.
Ik heb gezegd dat we wel volgende week bij de manege konden rijden (ik ben officieel nog lid van de vereniging en wil graag met Sanne daar weer gaan rijden). Ik kan dan gewoon ff vragen of het goed is dat ik met Sanne in de bak rij, wanneer die vrij is.
Dat vond de eigenaar een geweldig idee, en ik hoop dat we volgende week allebei een keertje tijd hebben om eindelijk eens dit te doen.
Gewoon in de wei rijden lukt niet, de wei is nogal slecht bij hem thuis en het veulen raakt dan zo overstuur, dat wordt een puinhoop. Hij zei dat je de eerste keer beter dan in een rijbak ergens anders (zonder veulen) kunt gaan rijden.
Verder nog een leuk nieuwtje: morgen gaat hij naar een keuring of zo in Friesland, hij wil graag een of twee friese veulens kopen! Leuk he?
Het worden er dus al snel meer! Ben zeer benieuwd of hij inderdaad wat koopt, over een jaar hebben we misschien wel een extra verzorgster nodig haha.
Doei! Dorine.