tuurlijk, het zou ook niet zo wezen: ik ga een keer wat leuks doen met mijn pony en het zit me meteen weer tegen

half 8 de trailer gehaald en acht uur zijn we gaan laden. tot mijn grote verbazing liep Mi zo de trailer in. ik had verwacht dat ze moeilijk zou gaan doen omdat ze liever niet alleen is maar ze was zo mak als een lammetje

rond een uur of negen waren we op het terrein in Tolbert. we zijn eerst gaan rondkijken. Mi moest door de DA gekeurd worden dus we zijn daar heengegaan en hebben een aardige tijd op onze beurd gewacht. ook tijdens het wachten was Mi echt super. ze liep soms wat onrustig om me heen en hinnikte wel eens maar ze was verder prima te pas gelukkig..
de vetinaire (of hoe je het ook schrijft

vlak na de keuring zijn we ons gaan klaarmaken en richting de ring gegaan. daar kwam ik de halfzus van Mi tegen. ze zijn van dezelfde hengst in Mi's halfzus lijkt echt op haar vader Speykbosch Nando

en toen het moment supreme: we mochten de ring in.. we waren met zeven ponies. al vrij snel werd er aan de volgorde gewerkt. ik werd naar de vierde plaats geroepen en Mi's halfzus liep voor me. we moesten een voor een de pony voor de jury opstellen en daarna een rondje rennen. tijdens het stilstaan stond mi op een gegeven moment zelfs op rust

foto's volgen snel zodat jullie haar ook kunnen bewonderen