Hier het verslag van onze bruiloft van gisteren:
De dag begon al super, de zon scheen en ik had geweldig geslapen (het mannetje een beetje minder

Na de wekker nog enkele malen in de snooze-stand geparkeerd te hebben, was het toch echt tijd om op te staan.
Na een paar bakkies koffie en een verfrissende douche kwam mijn zus mijn haar en make-up doen.
Alles verliep vlekkeloos, we hadden meer dan genoeg tijd en het resultaat was helemaal naar wens.
Daarna kwamen mijn vriendin Nina en haar man Jan die de foto’s zouden maken.
Op ons gemak zijn we richting Helion gegaan.
Mijn andere zus was daar al, zij had Helion keurig gepoetst en hij stond er al helemaal klaar voor.
Ik was een beetje gespannen omdat ik bang was dat hij bang zou zijn van mijn “gewaad inclusief hoed”, het waaide tenslotte behoorlijk en dan ziet zoiets er toch best eng uit.
Ook dat was een meevaller: hij stond al te wachten en toen ik uitstapte keek hij me echt zo aan van “wow, je ziet er echt leuk uit, dit is gaaf !”

Kreeg ook nog een hinnikje als begroeting en hij heeft geen seconde vreemd naar mijn outfit gekeken.
Hij vond het helemaal super en was helemaal in z’n nopjes met al die aandacht !
Ook het foto’s maken ging prima, hij deed echt z’n best om er netjes op te komen

Hoewel het boeketje wel heel interessant was, daar moest op gegeten worden.
Niet dus

Toen we klaar waren met de fotosessie bij Helion zijn we bij mijn vader langs geweest en daar hebben we nog wat foto’s in de tuin gemaakt.
We hadden ook nog tijd voor koffie, dus daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt.
Eenmaal weer thuis arriveerden al snel de eerste gasten.
Gelukkig waren mijn vriendin Agnes en haar vader uit het verre Groningen ook nog precies op tijd, gelukkig maar !
We zijn gezamelijk richting stadhuis gereden, waar we al opgewacht werden door de mensen die direct daarheen gegaan waren.
De begroeting was werkelijk formidabel !
Al snel daarna konden we het stadhuis binnen en begon de plechtigheid.
We waren er al een beetje bang voor dat het zou gaan gebeuren, maar het was ook echt zo: meneer de ambtenaar was niet echt gezellig en het verhaal dat hij vertelde over ons klopte op verschillende punten niet.
Nou ja, we hebben onze pret niet laten bederven en er maar het beste van gemaakt

Na 3 kwartier stonden we weer buiten en zijn we richting de feestlocatie (de feestboot) gegaan.
Daar aangekomen hebben we eerst de felicitaties in ontvangst genomen.
En niet te vergeten ontzettend veel kado’s !
We hadden iedereen op het hart gedrukt om juist geen kado’s of geld te geven, we hebben tenslotte alles wat ons hartje begeert en alleen hun aanwezigheid was meer dan voldoende.
Daar hadden niemand zich iets van aangetrokken en zodoende werden we compleet overladen !

Ook voor Helion zat er nog een lief kadootje bij, zo’n fijne zachte borstel waarbij je echt van een poetsbeurt kunt genieten.
De bruidstaart en de champagne stonden al klaar, dus aanvallen maar !

Uiteraard hebben we eerst bijgebabbeld met alle aanwezigen onder het genot van een drankje.
Om een uur of 7 stond er een prachtig warm en koud buffet te wachten waar we ons aan tegoed hebben gedaan.
En daarna: FEEST !
Dat hebben we geweten hoor !

Vooral de niet-Brabanders hebben waarschijnlijk even moeten slikken, het ging er welliswaar in het begin vrij “rustig” aan toe, maar dat werd later op de avond wel anders.
Zoals het goede Brabo’s betaamt vlogen de glazen bier en de stoelen aan het einde van de avond door de lucht onder het genot van luidruchtige feestmuziek.
Al met al was het goed dat we om een uur of half 12 weer in de haven terug kwamen, als dit nog een paar uur doorgegaan was, dan vrees ik dat de boot rijp geweest was voor een kleine renovatie

Al met al is het echt een topdag geweest !
We hebben echt kunnen genieten zonder ook maar een moment zenuwachtig te zijn, en hebben met volle teugen genoten van alle aandacht.
Wat ons betreft: volgende week weer !

De foto’s zijn natuurlijk nog niet klaar (dat zou wel heeeeel snel zijn), maar we hebben al wel 2 voorproefjes gehad die ik jullie uiteraard niet wil onthouden:
Zodra de overige foto’s klaar zijn, zal ik ze uiteraard hier plaatsen !
Vooral de foto’s met Helion wachten we gespannen af, daar zullen vast hele leuke tussen zitten.
Over een paar dagen gaan we lekker op vakantie, we verheugen ons er al ontzettend op !
Hierbij wil ik alle bokkers die een berichtje hebben geplaatst op het "felicitatietopic" onwijs bedanken, jullie reacties waren hartverwarmend