Gisteren een hele leuke dag gehad met Sanderijn! We waren al een hele tijd met elkaar aan het pb-en en op een bepaald moment vertelde Sanderijn dat ze een fotografie-opleiding had gehad van 4 jaar. Dus ik reageerde daar gelijk op met de woorden "dan moet ik jou hebben", want voor het stamboek van mijn geiten moest ik goede foto's hebben om op te sturen. En natuurlijk wilde ik, als ze er dan toch zou zijn, ook graag mooie foto's van Mika hebben!

Gisteren was D-day! Om 1345 heb ik haar van het station gehaald, eigenlijk zou ze er om 1315 zijn maar er was iets misgegaan onderweg...

We zijn naar mijn huis gegaan waar Sanderijn kennis heeft gemaakt met Mika en de rest van de beestenboel! Ze vond Mika veel en veel mooier dan op de foto's zei ze....*glunder glunder*

Ik kreeg nog een héél mooi kadootje van Sanderijn!
Een heel mooi klein halstertje waar Tink uit was gegroeid en die Mika echt supermooi past!!!

Daar ben ik echt onwijs blij mee!!!
We zijn met Mika naar de buren gefietst, die hebben een hele mooie buitenbak waar ze niet gelijk onder de hekken door kan lopen. We wilden in die bak mooie "actie-foto's" maken....

Niet dus, het was 27° en Mika had er geen zin in, een heel klein stukje uitgestrekte draf en 4 galopsprongen hebben we gezien, that's it..

Dat was wel jammer, maar waarschijnlijk zijn de foto's die we hebben gemaakt wel mooi geworden.
En dat terwijl ik vorige week nog heel enthousiast tegen Sanderijn had verteld hoe Mika vol vuur de hele bak door was geraced bij de buren... Zul je altijd zo zien, als je ergens op rekent gebeurt het toch niet...
Weer thuisgekomen hebben Sanderijn en mijn vriend de geiten op de foto gezet en ben ik snel even naar de snackbar gesjeesd om ook voor de inwendige mens te zorgen, lekker patatjes gegeten!
We hebben elkaar de hele dag de oren van het hoofd gekletst, echt supergezellig, de hele catalogus van de paardendrogist doorgespit omdat ik eigenlijk nog niet goed wist of het nou wel of niet verstandig zou zijn om Mika bepaalde dingen bij te geven, dingen zoals knoflook ed. Wat dat betreft ben ik gisteren ook weer heel veel wijzer geworden!!! *thanks Sanderijn!*

Kortom : Het was een hele leuke dag die zeker voor herhaling vatbaar is, eigenlijk staat de volgende meeting al op de planning, want als de foto's klaar zijn ga ik naar Sanderijn om ze te halen.
Kan ik gelijk Tink zien, kunnen we weer lekker bijkletsen en maken we er gewoon weer net zo'n leuke dag van!!

Dat was ons verslag van de dag, gisteravond hadden zowel Sanderijn als ik niet meer de puf om nog een uitgebreid verslag te schrijven

Zo gauw de foto's klaar zijn zullen we er een aantal op bokt zetten!
En voor Sanderijn: Hartstikke bedankt voor de leuke dag en we doen het gauw nog eens over!!!
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-26 10:00 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mika op 2001-07-26 10:26 ]</font>