Dit keer hebben ze een echo gemaakt. De radiologe is best lang bezig geweest en maakte veel plaatjes. Dat leek me niet zo'n heel goed teken. Dat zei ze achteraf ook en ze vertelde dat er veel kleine gezwelletjes zaten die er niet horen. Om het zeker te weten zouden ze weer een punctie moeten doen, maar daar was op dat moment geen tijd voor.
Afgelopen dinsdag kreeg ik de officiële uitslag van de echo. Ik wist dus al dat het niet helemaal goed was en was daardoor enigszins voorbereid.
Waarschijnlijk is het dus precies hetzelfde als vorig jaar, maar om daar zeker van te zijn willen ze een nieuwe en een meer uitgebreide echo maken en van verschillende gezwellen een punctie nemen. Pas daarna kunnen ze me vertellen hoe het verder gaat lopen. Toch maar even gelijk gevraagd hoe groot de kans is dat ik weer geopereerd moet worden. Daar was geen twijfel over, dat was 100%. De vraag is nu alleen....wannneer?!
Het heeft niet zoveel haast als de vorige keer dus hopelijk kan het worden uitgesteld tot oktober of zo. Zodat ik lekker nog wedstrijden kan rijden in het buitenseizoen, dat ik nog naar de keuring kan....dat soort dingen.
Nah ja, volgende week donderdag kan ik dus weer naar het ziekenhuis, en dan anderhalve week later weer voor de uitslag.
Marije is even echt niet blij