bang

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rosemarin

bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 17:36

Ik ben 3 weken geleden van mijn paard afgevallen en daar hield ik jammer genoeg een gebroken heup aan over |(
ik was er afgelopen donderdag weer naartoe geweest (op krukken) en hij wou niks meer van me weten nu ben ik bang dat ik nooit meer een band met hem zou kunnen krijgen.
aangezien ik voor een jaar ook al niet meer kan rijden en nu momenteel niet kan poetsen en knuffelen wil ik toch weer een band met hem krijgen want ik vind dit best erg. |(
hoe doe ik dat nou?

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:38

Vond ie de krukken spannend? en tja.....liefde gaat door de maag he ;)

Rosemarin

Re: bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 17:40

@mltex
misschien wel ja maar toen ik de krukken even wegzette kon ik alsnog niet bij hem in de buurt komen

TheHorseInn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:40

mmhhh,

Momenteel kan je hem niet poetsen/knuffelen kan straks wel weer ;)

die krukken kunnen idd ook

Piepdruif

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 17:42

Lekker zo vaak als je kan naar hem toe gaan en kletsen, dan went ie vanzelf weer aan je . En als je lijf het weer toe laat kun je zoveel met je paard doen zonder er op te rijden (VD, NH, vrij springen etc), komt wel goed met die band hoor.

Rosemarin

Re: bang

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 17:44

oke dankje ik zou wel tegen hem gaan praten .:)

Kippensoep

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:15

Miss dat hij bang is dat je boos op hem bent? Had ik ook bij een paardje waarop ik reed toen ik was gevallen. Hij moest niets van me hebben, zelfs geen snoepje. Sjoerd (die pony) draaide pas weer een beetje bij toen ik zei dat ik echt niet boos op hem was maar dat hij me verdrietig maakte met z'n stomme gedrag. Toen mocht ik weer bij hem in de box enz.

Miss is het wel helemaal niet zo hoor, in jouw geval, maarja, proberen kan geen kwaad toch? :D

leey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 13:51

hooiii niet bang zijn hooor

ik heb dat ook gehad met mijn paard alleen ik moest 3 maanden op krukken lopen want ik had ook een ongeluk met me pony gehad en daarbij ook iets vlak bij me bekken en heup zwaar zwaar zwaar genkeust gehad

en ik wou ook persee naar me paard toe en die was ook er heel bang voor het komt denk ik wel weer goed als je een goede band met je paard had komt het goed :)

sterkte :)

beetjeh extra verwennen mag wel overkomt die niks van haha

Michellee91

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 17:45

Je hoeft niet bang te zijn! Het heeft vast gewoon even tijd nodig. Als je er vaker naar toe gaat, poetsen, praten, knuffelen, etc. dan zal hij je vast weer "herkennen" zoals hij je vroeger herkon. Dus gewoon je liefde tonen en zeker niet bang zijn. Dat voelt hij zeker!!