abby schreef:Ienemienie, wordt het niet tijd om tevreden te zijn met wat je hebt? Heaven Leigh voldeed niet, evenals de pony daarna. Je wilde wel / geen wedstrijden rijden en koos vervolgens voor een Andalusiër, een paard waar de meeste mensen alleen maar van kunnen dromen. Nu is het een Z-paard, wat is het morgen? Sorry voor deze misschien botte reactie, maar volgens mij besef je niet hoe rijk je bent dat je überhaupt een paard hebt kunnen kopen... Het zijn potverdrie geen fietsen...
Deze reactie slaat weer helemaal nergens op. Wie zegt dat ik niet tevreden bent. Ik geloof niemand. Ik schreef ook dat ik me gelijk schuldig voelde tegen over Domingo omdat dat gewoon mijn poepie is.
Heaven voldeed wel aan mijn eisen hoor Abby, maar ik had geen geld om 2 paarden te onderhouden en ik wil graag wedstrijden gaan rijden dus verkocht ik haar met heel veel pijn.
Het paard daarna was te veel mans voor me. Schaam ik me niet voor om te zeggen.
En ik ben superblij met Domingo, heb er al over nagedacht om nu een paardje erbij te kopen.
Ik vind dat soms zo K*T hier op bokt dat je soms van die domme reacties krijg. Want dat vind ik van jouw reactie.
Maar voor alle andere, ik heb besloten het niet te doen.
Ben vandaag bij DOmingo in de wei geweest en hij kwam gelijk naar me toe en met me knuffelen. Daar kan geen Z paard tegen op.
Dan rij ik maar met mn pony van 1.50 tussen de grote paardjes. Pech hoor, ik kom toch zeker wel in de L met hem.