En ik weet nu al dat ik laatste wordt,en dan sta ik echt voor gek!Ik ben supernerveus.Als iemand tips heeft ofzo?alsvast bedankt.groetjesPs.sorry als hier al een topic over is.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
En ik weet nu al dat ik laatste wordt,en dan sta ik echt voor gek!Ik ben supernerveus.Als iemand tips heeft ofzo?alsvast bedankt.groetjes
Ik had een 8 voor uiterlijk ruiter,en de rst 7 of 6jes.Op mijn protocol had de jury wel geschreven:'Maak het jezelf niet te moeilijk door een moeilijk paard te kiezen,met een goed paard kan je véél beter'.Maar toch ben ik best trots
Thanks voor de tips enzo.
Van WD naar MA, dat zijn de afkortingen van rubrieken
En als je gewoon ondanks dat je laatste wordt, geniet van de wedstrijd en ook lacht om eventuele blunders sta je echt niet voor gek
Gewoon de uitslag sportief opvatten.
Dus heb tijdens wedstrijden vaak alle hoeken van de bak gezien, en ben weleens op het laatste moment op een andere pony gezet, maar die kón dus ook niet tegen de toeters.
Gewoon om lachen, en je staat echt niet voor gek als je laatste wordt omdat de pony ergens bang voor is.