Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
emma525 schreef:randie schreef:hier op bokt rijd toch ook iemand op ( grote) ezels?
volgens mij wel, ik heb wel eens topics er van gezien....
emma525 schreef:emma525 schreef:volgens mij wel, ik heb wel eens topics er van gezien....
topic gevonden![]()
[WN-ITP] De bartelsluisezels op clinic bij Colin Rietdijk
emma525 schreef:emma525 schreef:volgens mij wel, ik heb wel eens topics er van gezien....
topic gevonden![]()
[WN-ITP] De bartelsluisezels op clinic bij Colin Rietdijk
[/quote]
marinkapet schreef:Hoi Dank voor de antwoorden: ik vrees dat ze niet zo groot wordt! maar in Frankrijk gaan kijken, hebben jullie daar adressen? de aisainerie heb ik wel gezien maar op hun website staat niets te koop. En je moet ze natuurlijk wel eerst live ontmoeten!
groet
marinka
Succubi schreef:hessy8 schreef:Waarom niet een pony?
Waarom wél een pony?
Ik ben ook gek op ezels! Als ik de ruimte (en het geld had) had ik ook zeker een ezel genomen!
Maar zou een muildier geen optie zijn?
En anders zoeken, zoeken, zoeken tot je er tegenaan loopt.
maar ze rijden er wel op! igor001 schreef:Succubi schreef:
Waarom wél een pony?
Ik ben ook gek op ezels! Als ik de ruimte (en het geld had) had ik ook zeker een ezel genomen!
Maar zou een muildier geen optie zijn?
En anders zoeken, zoeken, zoeken tot je er tegenaan loopt.
idd een muildier.. Is dat geen optie? Bij het fjordenpaard in Een (Drenthe) hebben ze er eentje, lekker eigenwijs dingmaar ze rijden er wel op!
? 

TE5 schreef:Misschien ietsje offtopic, maar ik ben stiekem toch wel benieuwd waarom je een ezel wil?
Ik vind het een heel leuk idee hoor en die vraag 'waarom wél een pony?' snap ik ook,
maar hoe kom je hier nou op?
Hebben ezels bepaalde andere kwaliteiten dan paarden of vind je ze gewoon leuker of waarom anders?
Ik bedoel, ik vind ezels ook gaaf, maar ik zou zelf toch echt voor een paard gaan,
sowieso al om de problemen die je aangeeft (met de aankoop).
Het is wel zo dat ze dik worden van lucht omdat ze van nature maar heel weinig nodig hebben, dus met weiden moet je opletten dat ze niet hoefbevangen worden of veel te dik (en helaas zijn er heel veel te dikke ezels in ons land).