Dit was het dan.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:27

jeetje wat erg zeg...maar wel beter voor hem...je moet maar denken nu is hij gelukkig en heeft hij geen pijn meer.....heel veel sterkte ermee!!!

Fem

Berichten: 12515
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 08:43

als ik dit zo lees...weet ik wat je doormaakt...
want ik heb bijna een jaar geleden ook een van de liefste paarden die ik kende in laten slapen..het was het paard van mijn vriendin...
en o wat deed dat pijn....

het pijnste deed voor mij wel...dat ik geen echt afscheid heb kunnen nemen...want het was het opeense besluit van mijn vriendin...

ze wisten namelijk niet wat hij had... en hij kon echt niet meer...
hij viel om als hij liep...

ze hebben hem nog proberen te redden door met hem naar de kliniek te gaan in utrecht met een trailer....en je wil niet weten wat mijn vriendin voor rare fratsen heeft uitgehaald...ze heeft OP DE SNELWEG...achter aan de trailer gehangen... om het paardje gerust te stellen..
na achteraf sectie bleek dat hij kanker had en een breuk in zijn nek...heel gek, dat hij nog leefde, want de kanker zat OVERAL...hij leefde dus echt voor ONS...dat is echt een heerlijk gevoel...

je moet trots op jezelf zijn dat je het beste hebt gedaan voor het paardje...want hij heeft nou geen pijn meer en is nu in de paarden hemel...je zult hem ooit weer terug zien, daar ben ik zeker van...Lachen

wel heel toevallig dat ik dit nu lees, want juist gisteren...werd ik weer emotioneel hierover...

veel sterkte en je zult erover heen komen, maar HEM NOOIT vergeten...Scheve mond

francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-03 09:05

heel veel sterkte ik weet wat je voeld maandag heb ik mijn pony moeten laten in slapen je heb weloverwogen keuze gemaakt al maakt het er niet gemakkelijker op. Sterkte!!!

Quissie
Berichten: 650
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Twenteland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-03 14:10

Nee ik zal hem nooit vergeten. Gister lang met de eigenaresse gebeld en we gaan het veel over hem hebben. Niet alleen om het te verwerken maar ook omdat Quis niet vergeten mag worden.
Bij Conquistador is het ook redelijk hard gegaan. Pas donderdag begon hij er slechter uit te zien.
Ik kan me er nu bij neerleggen. Ik weet dat hij naar de andere paarden van onze manege is die overleden zijn. Hij heeft geen pijn meer.
Ik wil jullie hartelijk bedanken voor jullie reacties. Het heeft me veel steun gegeven.
En Femke ja ik denk ook dat ik hem ooit wel weer zal zien....
Liefs Ellen