We gingen samen daar naar toe en na wat geknuffel en gepoets gingen we op weg naar de bak

Eenmaal daar ging eerst zij rijden, omdat zij al een tijdje niet heeft kunnen rijden omdat ik der paardje steeds in pik

D. vroeg of ik het leuk vond ok te springen, waarop in vrolijk 'ja' knikte. Omdat dit pas de 2e keer spingen was na een lange tijd besloten we laag te beginnen, omdat we graag willen dat meneer er wel plezier in heeft.

We begonnen dus braaf met 40 cm (paard is 1.76, dus was voor hem niet zo hoog). Arco had er plezier in en dus besloten we steeds iets hoger te gaan. Na een tijdje gingen we tellen en kwamen we op de 1 meter, wat we al heel wat vonden omdat hij, naarmate de hindernis hoger wordt, al snel gaat weigeren.
We werden al helemaal trots op ons paardje, omdat we dat al heel wat vonden voor meneer, omdat we hem langer kennen dan vandaag }>

Toen we bij de 1.25 waren sprong Arco nog steeds vrolijk door, ook al raakte hij behoorlijk moe (en nat

Uiteraard hebben we hem lekker verwend met wat lekkers en hem afgespoten, omdat hij best bezweet was met dit warme weer.
Ikzelf heb al wel een 1.20 gesprongen om mijn leasepony à 1.38 maar nog nooit op zo'n groot paard (en ben klein dus in mijn ogen is hij groot

Helaas geen foto's maar toen D. op hem sprong zag het er heel grappig uit, hij sprint een beetje vreemd met zijn voorbenen (tis net ene konijn

xxxies
p.s. het leek mij wel leuk om dit even te vertellen.. verder niks mee bedoelt