Vandaag zijn we met de voltige naar Wassenaar gegaan, we hoefde niet zo vroeg op als vorige week dus dat was erg prettig..
Eerst moets het team voor de plicht en Kazoo was erg fit.. het was ook een hele kijkerige baan.. Toe moesten er 2 solisten op Kazoo en dat ging erg goed op een val van een van de dames..
Toen mocht Harry de baan in met 4 solisten 2 van Groenendaal en 2 van Den Helder.. Harry was een beetje bang voor het lichtschijsel op de bodem maar liep toch weer erg braaf (dit is z'n derde wedstrijd

Toen was het tijd voor de kür van het team op Kazoo en dat was weer zo gaaf om te zien... we hadden mooi tijd om de paarden te verzorgen en toen was het tijd voor de prijsuitreiking.
Ik zat lekker met de fotograaf en de chaufeur op de tribune en er werden heel erg veel mensen bedankt... was erg leuk gedaan.. Het team was tweede geworden in de klasse D en Kazoo was bij de solisten 1ste en 4de en Harry werd 2de, 3de en 5de.. allemaal nogmaals van harte.. Denk ik van hup jullie rondje rennen naar de auto's en naar huis..
Blijken ze ook een prijs te hebben voor bestgaand voltigepaard.. was dat HARRY POTTER... werd ik de baan bijna in gegooid sta ik daar met mijn goede gedrag.. de prijs 4 witte banadages
Dus ik ben nog trotser op mijn paardje dus nu is het weer/zeker HARRY POTTER RULES an natuurlijk VOLTIGETEAM GROENENDAAL