nou dus een beslissing maken wat te doen.
vandaag belde ze mij op met de beslissing dat ze dus afgemaakt wordt. ik gelijk in tranen moest voor regelen voor de dorine dag morgen eerst skatje opgebeld of zij het alsjeblieft voor me wou doen en dat wou ze

een vriendin opgebeld die ook een tijd lang queen heeft gereden en met mijn vader daarheen.
nou ik wist niet wat ik zag, ze zag er al slecht uit 2 weken geleden maar was echt alles. de kont hals echt alles ingevallen zelfs haar gezicht was anders. ondanks dat ik haar daarvoor al een jaar niet meer had gezien herkende ze me precies en kwam gelijk naar me toe. ze blijft nu dus op dezelfde plaats staan verzet geen pas meer en eet haast niks meer. ik heb een pluk manen af geknipt en heb zeker een uur met haar in mijn armen liggen huilen. na dit weekend gaat het gebeuren...
queen, lieve schat ik ga je heel erg missen je bent 5 jaar lang mijn maatje geweest. het is voor jou beter zo maar voor mij en ester laat je een groot verdriet achter
queen ik hou van je, maar je hoeft dadelijk geen pijn meer te hebben
dit is ze op 05/04/2003 toen had ik haar een jaar niet gezien en toen zag ze er al slecht uit: