Het begon vanmorgen om half 6 al, ik werd namelijk om 10 over half 6 wakker, terwijl ik om half 6 al op het verdeelpunt van mijn krantenwijk moest zijn. En we moesten de kranten nog insteken ook, dus ik was al helemaal lekker laat

Eindelijk mijn kranten ingestoken, probeer ik ze in mijn fiets te doen, lukt dat amper

dus ik naar mijn wijk gefietst, wil ik mijn fiets weg zetten! VALT MIJN FIETS OM! ALLE KRANTEN OVER DE STRAAT! daar dus ook weer extra tijd aan kwijt.
Toen ik klaar was was ik echt kei moe, maar goed, ik moest gelijk weer naar school. Ik wilde eigenlijk thuis blijven die dag, ik voelde me zo poedersuiker, maar goed, ik moest en zou naar school van papa. Vandaag niet naar school, is dan morgen ook niet paardrijden. OK DAN GA IK WEL NAAR SCHOOL!

Eerste uur wiskunde, ik nog steeds hartstikke moe, dus ik geen zin om te werken. bovendien loopt het thuis niet helemaal hondert procent de laatste tijd, wil ik verder niet echt op in gaan, maar daardoor kan ik me dus heel slecht concentreren. En heb het woensdag ook nog uitgemaakt met mijn vriend waar ik erg over in mijn maag zit. Dus vandaag was het al helemaal raak met de anticoncentratie, wat ik ook las, ik nam het dus echt niet in me op! Dus ik niet opletten in de les, en zit dus een beetje voor me uit te staren, begint die vent tegen me aan te zeuren... dat ik aan het werk moet bla bla bla, waar ik dus weer shaggie van werd, geef niet vaak een grote mond tegen leraren, maar ik kon het ff niet hebben. Dus ruzie met die vent, GRRRRRRR Die ben ik op een gegeven moment gewoon gaan negeren.... ik kon het ff niet meer hoor...
2de uur frans, weer zo'n zelfde verhaal, we hadden oefen tekst ik kon me daar dus echt niet op concetreren, en gaf het na een minuut of tien gewoon op. MOET IK DE GANG OP! GRRR! dus ik zit rustig op de gang, komt mevrouw hean langs, mijn coordinator.... ja en wat doe je hier op de gang! Ja ben eruit gezet

STIK ERIN! was mijn antwoord toen

daarna scheikunde, gelukkig doet die vent nooit zo moeilijk, maar zo'n joch wel, grrr rot jong, zat allemaal te zeiken over dat ik niet op zit te letten etc. WAAR BEMOEID DIE GOZER ZICH MEE!
Maar goed, toen had ik nederlands, van mijn mentor!

KREEG IK IN DIE STOMME LES NOG EENS VERSCHRIKKELIJK DE HIK OOK! En twee van die jongens achter mij allemaal lachen, en na een tijdje nicole achter mij ook. Het was ook gewoon echt hilarisch, maar goed, ik kreeg die mentor dus over me heen. Kreeg ik de schuld van de onrust! Ik probeerde nog te zeggen dat ik de hik had, maar nee hij wilde niet luisteren. Als ik dan toch zo nodig moest praten, dan kon ik die bladzijde wel even oplezen!!!

Toen had die vent dus al door wat er aan de hand was GELUKKIG! De hele klas lag trouwens wel in een deuk intussen. Krijg ik aan het einde van de les, die stomme vent nog over me heen, ja en waarom dit bij mevrouw hean en mevrouw kalthof (frans) en dit. Ok, ik geprobeerd rustig te blijven... en uitgelegd wat er dus was, dat van thuis dat weet hij, dus hij geloofde me best snel en zou het aan de coordinator uitleggen....

Kon ik mijn foto's voor een schoolproject ophalen! ZIJN DE STOMME FOTO'S ER NOG STEEDS NIET BIJ DE KRUITVAT! die zouden er dinsdag al moeten zijn, sorry mevrouw, ze zijn er MISSCHIEN! morgen, en anders moet u dinsdag even komen kijken. Ik heb die foto's nodig voor een kei groot werkstuk, die moet ik woensdag inleveren, DAT RED IK NOOIT!
Kan ik thuis ook nog eens alle klusjes opknappen, omdat iedereen vind dat ikd e fitste ben. IK BEN ANDERS OOK KEI MOE HOOR!
Nou goed, dit was weer eens een echte vrijdag de 13de, ik ga maar snel te bed, voordat er nog meer ongelukken gebeuren...