gister had ik oefenparcours van mijn springinstructeur(nationale springruiter) eerst 1.10(M) en daarna 1.20(Z) had nog nooit echte 1.20 parcoursen gesprongen en wilde het nu wel eens proberen aangezien ik strax het Z in wil! ja heb ooit ene Z barrage gereden(foutloos)
maarja 1.10 parcours ging super!!!!!!!! echt top! helemaal foutloos!
maar 1.20 ging dus niet! kom ik niet uit! dan stopt hij! das natuurlijk logisch, maar we zaten er niet lekker in!.....de sprongen die hij sprong gingen overigens super! hij heeft het laatste half jaar nog nooit zo gesprongen! springt er nog een end overheen...en dan was het zelfs nog zwaar zand ook!
helaas ging het 1.20 een beetje mis! maarja de volgende x.... we hebben het netjes afgemaakt met wat sprongetjes.....
bij het inspringen was ik samen met een clubgenoojte die L springt bij de paarden en wij gingen samen een steil springen....de vader van dat meisje(tevens bestuurslid) vond het wel erggggg hoog voor mij! en ik zeggen, neehoor ik spring hem gewoon! nou ging toppie, vloog er zo over heen! meisje op het paard gooide alles om! en ik zeggen dat het iets op 1.10 stond!

wat bleek nu....hij stond ruim op 1.25

me vader zei het namelijk tegen mij...
maar oke vertelde mijn springinstructeur dat ik sinds 3 maand weer wedstrijd had en in Venhuizen dat ik 2x 1e was...dat ie lekker sprong maar dat ie in Den Helder waar het super laag stond wel 5 balken eraf had!
zegt ie:
jouw pony moet het van de hoogte hebben...als het te laag is, doet ie maar wat! let ie niet goed op! }> rare pony zeg!

maar later vroeg me pa ff lollig aan hem: nou wordt het nog wat met mijn dochter(me pa had natuurlijk gezien dat het Z parcours niet zo denderend ging) en toen zei die(dat ie dat nog weet):
aan het begin dat jij les van mij kreeg(7 jaar geleden) toen zei ik het..jij zal het ooit nog eens ver schoppen in de springsport!!

vond het wel leuk om te horen! mijn pa vroeg namelijk of ik wel ene springpaard waard was! hij vond van wel!
maarja we zullen zien hoor! tis maar een hobby....waar ik heel erg ana verslaafd ben