[VvdD] de grillen van een paarden-eigenaar...
ging ik lekker zoeken naar een nieuw bijrijdpaardje op o.a. marktplaats.
Kwam een leuke advertentie tegen en veel mailwisseling gehad gelijk gisteren en 's avonds maar gelijk wezen kijken. Ik zoek nu namelijk wel ECHT iets leuks zodat er geen verlangens meer gaan komen naar een eigen paardje.
Het is een 11 jarige merrie, M2 dressuur gelopen, was Z1 klaar, maar dat heeft de eigenaresse met ingang van de nieuwe regeling niet meer gestart. Lichtbruin paardje, 1.70 meter. Poehee, daar kom je toch niet op, stijve hark dat ik ben

Was braaf paardje, leuk, aardig, spreekt me aan, kijkt lief en rustig uit d'r ogen. Ondanks een hele schare koeien die voorbij kwamen bleef ze rustig, ik schrok er wel van

Ik ga er 4 dagen in de week op rijden (als het allemaal echt doorgaat), mag er mee lessen, en jaja, eindelijk, ik mag er ook lekker wedstrijdjes mee gaan starten. Kan eindelijk 'ns die penny-droom uitkomen

Het lijkt me een vrouw waar ik goede afspraken mee kan maken, dat ik maar B ruiter ben vind ze niet zo erg, ze vindt het belangrijker als ik het naar m'n zin heb, het paard goed verzorg, lekker wat tut en op mijn manier m'n best doe. Nou klinkt goed he!!!!
En zolang Mirage nog in m'n bezit is hoef ik niet te betalen ervoor, toch aardig!!!
Het zal me in ieder geval veel helpen om m'n aandacht en liefde aan dat paardje te kunnen geven als Mirage weg is...........................

Vrijdagavond ga ik nog een keer samen met die vrouw en dan zondag voor het eerst alleen en dan kijken we even beiden of we het wat vinden, moet natuurlijk wel van alle kanten klikken, maar dat is toch altijd even een paar kleine maandjes afwachten of het ECHT leuk is van alle kanten........maar wie weet ben ik dus gelijk erg leuk onder de pannen...