Ik ben zo als de meeste misschien wel weten op zoek naar een eigen paardje. Ik ben dus zaterdag weer wezen kijken bij een paardje in Friesland ( na 2,5 uur heen in de auto zitten) en ik moet zeggen dat ze me erg aansprak...

Verder is ze rond de 1.62m en heeel erg lief

Toen wij waren wezen kijken was die vrouw zelf op vakantie en stonden haar paarden bij een andere handelaar in het land.
Mijn ouders vonden der toch wel een beetje aan de hoge kant ( qua prijs) dus we hebben die vrouw opgebeld... ze nam niet op en vandaag was het dus zover... ze belde terug.. }>
Mijn moeder had het over het bedrag gehad en ze wilde eigenlijk niet dalen.. uiteindelijk hebben we iets kunnen dalen en zij betalen nu de klinische keuring, het vervoer hierheen ( en dat is met trailer toch zo'n 4 uur rijden... pfffff...

Ze wordt dan waarschijnlijk vrijdag of zaterdag gekeurd en als ze goedgekeurd wordt, komt ze waarschijnlijk zondag hierheen

Ikke dus deze week heeeeeel erg blij.. ze heeft me wel, in de tussentijd dat ze op vakantie was, in de spanning gehouden..

Ik hoop dus dat ze goedgekeurd wordt... alhoewel ze in mei 2003 nog rontgenologisch goedgekeurd is dus ik denk dat dat geen problemen mag veroorzaken...

Duimen jullie mee voor me...

Groetjes Ilona