*zucht* vandaag weer terug bij af... FIJN (not)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

*zucht* vandaag weer terug bij af... FIJN (not)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-03 21:41

Zoals ik in een topic bij Medisch had vermeld, had Kore een paar daagjes vakantie gehad ivm haar wat dikke achterbeen. Ze liep niet kreupel, maar ik wou wel voorzichtig doen. Ze heeft dus niks gedaan, behalve op de wei lopen, met andere paardjes klieren, wat aan de hand gewandeld en onder de harde waterstraal gestaan. Vandaag besloot ik er maar weer eens op te klimmen, en wat te stappen en een licht drafje en wat overgangetjes. Nou ik heb het geweten!!! Kore had dus 0,0 zin, en was een brok ellende. Ik voelde me net op een bezem. Het liefst onder me uit rennen in draf, stelling wat is dat? Rond en laag ging alleen in stap, in draf hing ze helemaal op het bit om vervolgens in een overgang naar stap of halt haar rug er helemaal onderuit te drukken, met haar oren amper in mn ogen! Wat een ellende!!!! Net als zo ongeveer 2 jaar terug, alsof ik weer terug bij af was. Morgen gaan we dus weer echt werken! Geen gezeik, hop met die bok!! Want ze kan het best hoor!! Ze had gewoon geen zin, truttebol.... Frusty Frusty Frusty Frusty

Annebell_001
Berichten: 562
Geregistreerd: 08-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-03 23:30

zet hem op...vraag niet meteen te veel van je paardje...rustig aan je komt er wel!