The Little One, een nu driejarige Kroongraafmerrie, die ik als jaarling en tweejarige zo'n beetje mensenmak heb gemaakt en aan vanalles gewend. Toen was ik al zo gek met haar en elke keer dat ik haar zie, wordt het erger. Dat beestje is zo'n toppertje! Voor mij is ze gewoon HET paard, ook al is ze niet perfect.
Ik zorg maar dat ik bij mijn vriendin thuis niet te vaak ga kijken in de stal, want dan weet ik het wel. Sta ik de ganse tijd met die knol te knuffelen.

Vandaag ging ze voor de keuring en ik mocht natuurlijk als haar grootste fan mee.

Momenteel wordt ze zadelmak gemaakt. Een vrouwtje wat bij mijn vriendin thuis wat paarden heeft staan, gaat haar straks uitbrengen in de sport. Gelukkig een hele lieve meid, heel goed met paarden.
In de auto heb ik eens gevraagd wat ze moet kosten, heel redelijke prijs, maar ja, Ilona kan haar gewoon niet betalen.

*zucht* Verliefd op een onbereikbaar paard... Denk dat ik niet de enige ben.
Ik zou dolgraag een rijpaard willen om goed te leren rijden, zij is bovendien heel mooi om te zien

Ik heb gewoon iets met dat paard, al een paar jaar lang. Heb vandaag ook weer een tijdlang met haar staan knuffelen en ouweh*eren, wat een heerlijk paard.
Ach, ik zal het moeten houden bij Sjurres, Flos en Punk }> denk ik. Maar goed, ik kan erg blij zijn met mijn paarden, die ene zou mijn collectie compleet maken....

Gisteren heeft mijn stalgenote me geholpen met Jurga en dat ging eigenlijk best goed, L2, here we come! (ehm... eerst de L1 maar uit