Scheet wel bagger, en heb een aantal weekje dus met zadel in het grote weiland gereden met iemand in de buurt, en in het kleine weitje zonder zadel. Ging harstikke goed, Gen gedroeg zich vorobeeldig, dus dacht ik het toch maar weer zonder zadel te proberen in het grote weiland. Dus ik helemaal naar achteren gestapt, Gen wilde af en toe omdraaien, maar dat ben ik van d'r gewend.
Aan het einde aangekomen, dus weer naar voren. Zoals gewoonlijk 2x harder stappen (zit niet zo fijn hobbel de hobbel). Ik liet d'r halthouden en even paso doen. Snoepje en het geluidje dat ze weer mocht. Had ik dus niet moeten doen

Ik had hele grote neiging om er maar naast te gaan lopen, maar dacht dan krijgt ze haar zin. Ik dus weer met goede moed (en wat strakkere 'teugels') toch nog erop gebleven op de terug weg. Ben er toch maar op het pad afgegaan, waar ze me half mee sleurde naar huis. Ook weeer even op haar nummer gezet, is ze nou helemaal getikt!!! Dat had ze op een gegeven moment wel door, liep achter me, maarwel kijkend welke kant ze nou langs me kon

Ben wel geschrokken van ahar bok en race actie. En ze mag niet van mij galoperen vanwege dr been. Ben bang dat ze kreupel wordt

Maar ik weet wel dat ik vervolgens gewoon weer mijn zadel erop leg

Groetjes