Dus ik ging 4 dagen rijden, daar kun je dan ook echt iets mee en ging het beest 'ns wat beter verzorgen.
Wilde ze gisteren met me praten, ze had er nog 'ns over nagedacht en wilde het toch maar liever niet..........nou is in principe uiteraard haar goed recht, maar ik werd wel een beetje pissig. Ik alweer veel moeite gedaan, goede verzorging gegeven, op m'n fietsje op m'n vrije middag alleen erheen voor de hoefsmid etc. Krijg je dat.
Ik had vaste dagen waar ik voor betaal en dat wil ze opeens helemaal omgooien, want als de kinderen van de eigenaar erzijn moeten die kunnen rijden. En was het nou nog mogelijk om die dagen te ruilen, maar nee.........dat is er dus niet. Dus heb ik om de week opeens maar 2 ipv 4 dagen, kijk zo werkt het niet bij mij hoor.
Ik heb geen zin om afhankelijk te zijn van de grillen van de eigenaar, die zelf zo'n 1 keer per maand komt............ja jullie lezen het goed.......ze zou blij moeten zijn met iemand die de zorg overneemt en haar paardje lekker gaat rijden. Ik kreeg al na 3 weken complimenten dat hij er zo lekker uit ging zijn en zo fijn liep......................graag of niet dus

Halleluja!