ik vind der super mooi omdat ikhet paardje ken en gewoon om wat ik gestemt heb is super mooien schattig
Kan hier geen oordeel over vellen aangezien de kwaliteit van de foto´s niet echt goed is! Misschien wat duidelijke stand en hoofdfoto´s?
Tja een leuk paard en zal wss wel jouw ideale paard zijn. Maar het is geen raspaard, gezien de kruising niet erkend is.Neemt niet dat je wss heel veel plezier beleeft met dit paard
het is moeilijk te zien, maar het zijn in ieder geval wel twee hele mooie rassen!!heb je misschien duidelijke foto's?
Balou_k schreef:Het zou niet mijn type kruising zijn Mijne ook niet. Geef mij maar een volle Arabier (zoals mijn paard) of Andalusiër.Maar dat neemt niet weg dat het paardje van de TS super leuk kan zijn. Het gaat niet om wat anderen vinden, maar wat je zelf van je paardje vind, nietwaar!
Heb je geen duidelijkere mooie fotos, standfotos, nu zie ik alleen een hoofd van voren en of liggend.Zelf heb ik een volbloed arabier, maar kruising met een andalusier is erg leuk, leuk dat je een cruzado hebt, daar ben ik ook gek op.