Richtje had Snowdon nog nooit in het echt gezien en die vond het dus wel leuk om een keer mee te gaan.
Leon moest zich even op z´n kamer omkleden en toen zijn we naar Snowdon gegaan. Richtje is Tiko gewend en dan is Snowdon wel een stukkie groter.
Toen Leon gereden had mocht Richtje op Snowdon. Na even gereden te hebben ging Richtje proberen met Snowdon te steigeren, wat steeds beter ging.
Daarna moest ik er natuurlijk ook met alle geweld op, maar ik moest wel effe wennen aan dat zadel, wat ik na een tijdje ook lekker vond zitten. Na een poosje rond gehobbeld te hebben sprong Leon ook nog gezellig achterop. Gingen we daar met z´n 2 en in de galop

Toen moest ik natuurlijk ook nog een keertje achterop en daar gingen we weer. Richtje er ook nog een keer op en toen ging het zadel eraf.
We mochten er ook even zonder zadel op, want volgens Leon zat dat nogal raar. Maar dat viel eigenlijk best wel mee, je kon goed blijven zitten

Leon ging toen nog even zonder halster door de bak met Snowdon. Tot dat Snowdon voor het draad stond en het hem wel leuk om er onder door te gaan. Dus Snowdon denkt leuk daar gaan we onder door en Leon dacht ik hou me wel vast aan het draad, maar dat rekte iets verder mee dan verwacht

Richtje en ik schrokken ons echt kapot, wat hij maakte echt een harde klap!! Gelukkig kon hij er zelf wel om lachen

Het was wel toevallig, want we hadden het er net over gehad dat Tiko nog wel eens door het draad wou heen lopen en Snowdon dat dus nooit deed!!