Grote hengsteshow op de Kempenhoeve in Balen (B) 03/04/2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

alabastro

Grote hengsteshow op de Kempenhoeve in Balen (B) 03/04/2010

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 08:55

Nu zaterdag 03/04 is er een hengsteshow op de Kempenhoeve in Olmen. Het begint allemaal om 19h met een welkomsdrankje en hapje en dan kunnen de hengsten van start! Het wordt een zeer uitgebreid programma met jonge hengsten die pas gekeurd werden, enkele top dressuur -en springhensten. Ook zal onze Alabastro voor het eerst in meer dan 2 jaar weer eens publiek optreden! Hij is nog steeds niet de volle 100% hersteld maar zal zich zeker al heel goed laten zien! Wij verheugen ons nu al om hem hopelijk dit seizoen weer te kunnen voorstellen op wedstrijd en willen gebruik maken van deze hengsteshow om hem voor de eerste keer weer eens van het publiek te laten genieten.
Hopelijk komen jullie massaal naar daar! Want hij zal zijn gekeurde zoon, Beau Bandido, ondersteunen in de ring!
Op deze link vind je de affiche van de hengsteshow met de hengsten: Alabastro, Beau Bandido, Bonavonturo, Canabis Z, Empire, Fernando Torres, Galliani Biolley, Grand Chance.S, Luis-seni, Rintje V, Rubinrot, Samba Hit II, Sandeman, Seni-Lleono I, Sir Donovan, Sunshine, Tin Tin, Whahid v/h Koekoek´s Hof.
http://www.facebook.com/event.php?eid=104006446301599

petraaken

Re: Grote hengsteshow op de Kempenhoeve in Balen (B) 03/04/2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-10 14:36

F-AM --> EV

alabastro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-10 16:42

Oh, bestaat dat nu ook al, ben lang niet meer op het forum geweest. Ik zie toch dat jij er nog steeds bent Petraaken!

Spijkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 21:39

Verslagje ??

alabastro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-10 10:21

Het was een heel mooie avond waarop alle hengsten aanwezig waren en de organisatie, ondanks ze maar 3 weken hadden, zat zeer goed in elkaar. Er werd een dekking verloot van een aanwezige hengst naar keuze, een dekking van IPS en €400 korting op een A-hengst van Böckmann. Op die heel korte periode met weinig reclame was de zaak toch afgeladen vol gelopen, iedereen kreeg een glaasje cava en een broodje aangeboden en dan ging het van start. Ik kan spijtig genoeg niet veel vertellen over andere hengsten daar ik bezig was met mijn hengst, zijn zoon en ook nog geholpen heb met de nakomelingen van andere hengsten. Maar Alabastro liet zich vrij goed zien op een beetje spanning na waardoor hij eerst niet wilde draven. Jeroen is dan begonnen met een hele mooie galoptour met enkele reeksen wissels en wat zijgangen en dan heeft hij Alabastro wat over de rug laten lopen en de teugels uit de hand laten kauwen waarna hij dan toch ook een sterke drafronde kon laten zien. Jeroen reed ook de zoon, Beau Bandido (Alabastro x Negro x Lauries Crusador xx) en ook hij heeft zich wel laten zien ondanks dat hij slechts 3 weken onder het zadel was en ook een paar bokkensprongen heeft laten zien, wist Jeroen toch ook te tonen dat het een paard is met veel capaciteiten. Zoals eerder reeds gezegd, heb ik van de rest van de dressuurhengsten niet veel kunnen zien en in springhengsten heb ik al lang geen interesse meer.
Misschien zijn er toch nog andere bokkers daar geweest?