Nimber en Greetje en Yootha.
Jammer genoeg stonden ze in 't noorden van Nederland met autopech, echt ontzetten jammer want ik heb al een half jaar 't plan om Greetje te ontmoeten!

Nou ja, het komt er vast wel een keer van toch?

Wie weet kan iemand haar een keer van Emmen richting Arnhem/Doetinchem een lift geven?
Hopelijk hebben ze gauw een 'goede' auto ter beschikking. Ach ja dat noodweer elke keer...

Ik had vandaag wel de troost dat Marieke (ja de BNNER van 't programma de Teugel dat altijd op SBS6 's middags rond half 4 komt en op donderdag wordt herhaald!!!

We hadden een hele leuke middag, jammer genoeg geen foto's gemaakt. Volgende keer beter...

Ik kreeg een leuk cadeautje van haar: de 'engelen-orakelkaarten', een beetje het idee van een boek met een pak kaarten: als je er eentje trekt: toeval bestaat niet. Zoals bij Tarotkaarten etc. waar ik al een tijdje mee werk. Heel interessant! Thanks Marieke!

Gewoon elke dag een kaart pakken met een tekst erop, die die dag op JOU slaat zeg maar. En het klopt ook nog

We hadden het heel gezellig en ik hoop nog vaak naar je programma te kunnen kijken Marieke!
Lyvz,
Dorinepien.