Maar goed, hij hoort wat engs, gaat hangen en ipv dat het touw losgaat, trekt het zichzelf vast

Toen lessen. Wat rijdt dat toch heerlijk in een binnenbak (niks om van te schrikken) en dan ook nog 1 hele lange zijde en 1 hele korte zijde met spiegels, zodat je precies kan zien hoe je paard loopt en reageert. Mijn instructeur vond hem zeker niet achteruit gegaan, eigenlijk alleen maar beter, maar het was zijn beroepseer te na om dat openlijk te zeggen

Hij sprong zijn makkelijke wissel voor een 8 en zijn moeilijke voor een 5 (als hij niet goed ging) of een 7!!!! Joepie, voor zijn blessure bokte hij de platen van het plavond als ik probeerde te wisselen.
Kortom, ik heb hem heel goed door de revalidatie periode gereden, niets verpest, alleen maar sterker geworden. Wel met behulp van de staleigenaresse, maar toch!Zou ik dan toch nog een beetje kunnen rijden?
Oh ja, ik weet nu helemaal zeker dat hij rad is op het harde, ik heb er een hele tijd naar lopen kijken, toen hij voor me uitdraafde over de weg

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-07-21 19:21 ]</font>
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Jasmijn op 2001-07-21 19:21 ]</font>